Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Siggery: Mee eens, al zal de gezelligheid dus te vinden zijn op HT ;). Dus een kwestie van anders rijden voor mij, voor gegarandeerde gezelligheid hehe.

Al moet ik zeggen, zou niet snel graag met een brandstof vlieger op HT gaan vliegen denk. Al is het vanwege het zand..

Maar met de Savage en al het electro spul dat ik heb liggen.. Hell yeah!

Veldhangen doen we komend voorjaar wel weer ;-)

Kijk, geen zin is een vreselijk geldig excuses. Daarbij hoef je verder niet te verantwoorden waarom je geen zin hebt. ;) :lol:

Waar, toen BYMsel zei dat hij ging autorijden op de MACH, was het eigenlijk al klaar als een klontje. De druppel om weer het autoracen op te pakken. Ik heb het ondertussen niet meer zo op doelloos rondraggen met wat dan ook. Ik wil wel een beetje competitie-element om te weten dat ik beter word (aard van het beestje zeg maar). Dus het autorijden in een klasse waar de bepalingen lekker flexibel zijn en je naar hartelust mag modificeren zolang het binnen de beperkte regels valt, is wel mijn ding. :yes:

Namens kleine Sleurfin bedankt voor de feestelitaties. De taart is heeeeeeeeerlijk (met lekker verse slagroom en framboosjes erop ter versiering). :yes: :bday:

Op HT ligt een prachtig mooi ovaal baantje waar zeker wedstrijdjes gereden kunnen worden.Prima voor de wintermaanden :-)

En offroad vind ik toch net ff leuker dan onroad ;-)

Op HT ligt een prachtig mooi ovaal baantje waar zeker wedstrijdjes gereden kunnen worden.Prima voor de wintermaanden :-)

En offroad vind ik toch net ff leuker dan onroad ;-)
In het verleden liepen "wedstrijdjes" ook uit op 3 rondjes gezamelijk en na 5 rondjes reed ik nog alleen. Een ovaaltje is weinig uitdagend qua sturen en gasgeven. Ook is bij de Bitterballenwintercompetitie het aantal serieuze wedstrijdrijders beperkt gebleken. Geen uitdaging dus, beetje rondjes tuffen. Been there, done that. Time for a bigger challenge (met 100 per uur over de buitenbaan bij de MACH bijvoorbeeld). :yes:

<knip> Geen uitdaging dus, beetje rondjes tuffen. Been there, done that. Time for a bigger challenge (met 100 per uur over de buitenbaan bij de MACH bijvoorbeeld). :yes:

:nooo:
Op HT was/is het altijd beregezellig...dat is ook veel waard.
Voor competities mis ik de "oog/hand-coördinatie " :rolling:

Lekker een beetje bashen met een Savage of Baja is meer dan leuk! :D

Laatst bewerkt:
HT is als de vriend die je hebt. Je maat blijft je maat, maar je vriendin kan je zomaar weer kwijtraken. Mijn maat heb al 5 vriendinnen overleeft. ;)

In het verleden liepen "wedstrijdjes" ook uit op 3 rondjes gezamelijk en na 5 rondjes reed ik nog alleen. Een ovaaltje is weinig uitdagend qua sturen en gasgeven. Ook is bij de Bitterballenwintercompetitie het aantal serieuze wedstrijdrijders beperkt gebleken. Geen uitdaging dus, beetje rondjes tuffen. Been there, done that. Time for a bigger challenge (met 100 per uur over de buitenbaan bij de MACH bijvoorbeeld). :yes:

Eenieder doet wat hij of zij leuk vindt ;)
Soms gezamelijk maar soms ook niet :-)

Een club is net een huwelijk, je moet er in geloven :D
Ik geloof niet in eeuwige trouw en dus ook niet in 1 club in mijn leven ;)

:nooo:
Op HT was/is het altijd beregezellig...dat is ook veel waard.
Voor competities mis ik de "oog/hand-coördinatie " :rolling:

Lekker een beetje bashen met een Savage of Baja is meer dan leuk! :D
Het is niet de locatie maar de mensen die het gezellig maken. Daarvoor hoef je dus niet per definitie naar HoogTij.

Voor betreft de coördinatie mis je het geduld. Uiteindelijk lukt dat wel maar je moet er meer tijd en discipline in stoppen. Ik verwacht ook niet over 4 weken rondjes van 11 seconden te maken. Nieuwe auto, teveel vermogen en nog veel af te stellen. Dus veel uren maken voordat het echt wat wordt. En dan wedstrijden rijden want daar leer je echt meer en sneller van. Zonder die discipline kom je nooit veel verder dan wat rondjes tuffen. Prima maar niet echt mijn ding meer.

Het is niet de locatie maar de mensen die het gezellig maken. Daarvoor hoef je dus niet per definitie naar HoogTij.

Voor betreft de coördinatie mis je het geduld. Uiteindelijk lukt dat wel maar je moet er meer tijd en discipline in stoppen. Ik verwacht ook niet over 4 weken rondjes van 11 seconden te maken. Nieuwe auto, teveel vermogen en nog veel af te stellen. Dus veel uren maken voordat het echt wat wordt. En dan wedstrijden rijden want daar leer je echt meer en sneller van. Zonder die discipline kom je nooit veel verder dan wat rondjes tuffen. Prima maar niet echt mijn ding meer.

Wat ik zeg, doen wat je leuk vindt.
Persoonlijk heb ik niet de behoefte om een competitie aan te gaan of uit te blinken in het rijden met een autootje of mooie figuren te vliegen met een vliegtuig.
.

Voor mij is het puur voor de ontspanning en gezelligheid.
Daarom gaf ik ook aan het zat te zijn met het gezeur binnen de club.

Hee Siggy.
Ik ben diep ontroerd hoor :confused:, dat je nog altijd aan me denkt.:o
Ik kan er niet meer ieder weekend zijn, want werk is echt noodzakelijk:(, maar zal er regelmatig weer komen.:D
Eerst maar eens kijken of het monster nog wil rijden.:rolleyes:
Wordt vervolgd.:cool:

Here you go Wolf

955193b.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back