Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
I-centre ?

images

Grappig ik moest het mailen naar. jobs@icentre.nl :) Kan toch niet meer nu:confused:
Goeie grap. :yes: Helaas voor die trieste fanboys die altijd in zulke toko's werken. Die zijn compleet gehersenspoeld. :?

Daarnaast werkt dat emailadres nog prima. Email gaat via iCloud en in die wolken is die handige Harrie nu. :yes:

Groenteboer :p
Als PB daar gaat werken ga ik wel naar Haarlem of Amsterdam ;)
Ik koop geen Apple meer. Steeds meer baggerproduct aan het worden, kwaliteit loopt rap terug. Steeds vaker zien wij die dingen binnen 3 maanden terugkomen met hardware problemen. :( Onderdelen krijg je er niet voor en een klant kan niet een week zonder systeem. :nooo: Daarnaast vind ik dat kleuterachtige gedoe met die rechtzaken wel heel erg triest worden. Met zo'n bedrijf wil ik geen zaken meer doen, straks gaan ze ons ook nog naaien omdat wij iets niet in onze brochure hebben gezet. :bye:

Laatst bewerkt:
@Savage35: Hoe kun je nou een onderschrift hebben als:
Mini titan 325, T-rex 250, Raptor 50 V2, TF mustang 1:5, mustang TF 1:7, Somethin extra, mustang bouwdoos, Twinstar II, 3D yak, merlin, funjet, xerces, nexus, elipsia FT

En ik je alleen maar in de winter af en toe zien tijdens het indoor vliegen? :hammer: :lol:

@Savage35: Hoe kun je nou een onderschrift hebben als:
Mini titan 325, T-rex 250, Raptor 50 V2, TF mustang 1:5, mustang TF 1:7, Somethin extra, mustang bouwdoos, Twinstar II, 3D yak, merlin, funjet, xerces, nexus, elipsia FT

En ik je alleen maar in de winter af en toe zien tijdens het indoor vliegen? :hammer: :lol:
You bent niet de enige die alleen maar verzameld. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back