Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Spikkel: Geen zin meer om te fotoshoppen. Portal 2 ken je wel toch? Blauwe gat in je hand, oranje gat bij de webshop. Moet je je bankpas eens op je hand leggen. :mrgreen:

Ach, doe is gek, en verkoop is wat :)

Wat kan jou het schelen.

Haha.. nee, ik laat het spul wat ik nu heb staan, lekker staan.

Misschien bij mooi weer als dit weekend, volgende week zaterdag de Moth even mee (al is het alleen om de motor even te laten draaien) :)

Is dit iets voor je Spikkel, gaat als de brandweer :yes:

m1ezx9kandhy_700.jpg

Omdat je geld nodig had voor vliegtuigen?

Man, dat ding koste mij € 100,- in de week ofzo... Diana was blij dat ik aan de vliegtuigies ging :yes:

Was er iets stuk moest het vervangen worden, was er niks stuk dan bestelde je toch wel de onderdelen :thumbsup:

---mompelt iets van HT-rijstijl :D---

Waar, toen BYMsel zei dat hij ging autorijden op de MACH, was het eigenlijk al klaar als een klontje. De druppel om weer het autoracen op te pakken. Ik heb het ondertussen niet meer zo op doelloos rondraggen met wat dan ook. Ik wil wel een beetje competitie-element om te weten dat ik beter word (aard van het beestje zeg maar). Dus het autorijden in een klasse waar de bepalingen lekker flexibel zijn en je naar hartelust mag modificeren zolang het binnen de beperkte regels valt, is wel mijn ding. :yes:

+1 :yes:

En offroad vind ik toch net ff leuker dan onroad ;-)

Onroad rules, maar offroad blijft ook leuk :yes:
Onroad rules ....

met 100 per uur over de buitenbaan bij de MACH bijvoorbeeld. :yes:

Jup, dat was leukkkk!!

mach_resultaat.jpg

*nog steeds benieuwd is hoe je een accu kunt doorladen* ;)

Burp, had je voor mij nog info over die killswitch alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft ?

Net zoiets als je zender vergeten als je met je heli op HT wilt gaan vliegen wijsneus ;-) :-0

*gisteren al bijna bij pontje buitenhuizen was en terug kon naar huis :mad:*

Eenieder doet wat hij of zij leuk vindt ;)
Soms gezamelijk maar soms ook niet :-)

Een club is net een huwelijk, je moet er in geloven :D
Ik geloof niet in eeuwige trouw en dus ook niet in 1 club in mijn leven ;)

Laat Sil het maar niet lezen :rolling:

@Edwin niks voor jou?<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Die auto zie je weinig, een keer in het echt gezien, wat een pisbakken plastic, kan je beter een Baja zoeken :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat ze wel heel voorzichtig een keer een klein rondje op onze shetlander kan......teugeltjes in de hand van iemand ernaast, kan het niet fout gaan ook......moet ik eens ff bij mijn vrouw horen, en net als met alles, als ik er weer een keertje ben natuurlijk
Top thanks, scheelt voorlopig weer wat geld :D Maar morgen wel even paarden bekijken... vind ze ook leuk ;)

Ik denk dat ze wel heel voorzichtig een keer een klein rondje op onze shetlander kan......teugeltjes in de hand van iemand ernaast, kan het niet fout gaan ook......moet ik eens ff bij mijn vrouw horen, en net als met alles, als ik er weer een keertje ben natuurlijk

Vindt je dat nou niet lastig dan, zo veel weg van huis :(
Lijkt me zo beroerd ...

Ok, salaris mag dan een goeie compensatie zijn, maar je mist wel een boel denk ik?

heeeeel verleidelijk.......maar gisteravond ook net een bod gedaan op een huis.......ff pas op de plaatsen kijken wat dat gaat worden.
Zit een garage van 9 meter achter die ik van vrouwlief in mag richten voor de hobby (isolatie kachel apparatuur etc)
|En heb bovendien de Marder ook nog, du nu ff niet.
Al blijft het heel verleidelijk,........misschien bedenk ik me nog.....:cool:
@Edwin niks voor jou?<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Tuurlijk is dat niet altijd leuk, maar salaris maakt idd veel goed, en ben ook gemiddeld 6 maanden per jaar thuis en dus vrij......
Dit jaar is wel erg druk, maar straks is er weer eens een periode dat ik zomaar 2 maanden thuis zit, en dat is ook wel heel prettig!
Uiteraard lijken een hoop leuke dingen altijd net te gebeuren als ik weg ben........
Aan de andere kant, de hele zomer was het rukweer, en toen zat ik in warme landen:D
Het internet maakt het ook een stuk makkelijker, ik kan evengoed meestal prima contact onderhouden, spreek mijn vrouw vaak via de webcam, dus dat loopt prima.
Blijft af en toe lastig, zeker als ik in 7 weken maar 1 dag thuis heb gehad...
Zou echter ook niet makkelijk meer terug kunnen naar een "normale" baan, moet er niet aan denken om 7 weken vakantie per jaar te hebben en verder elke dag 9 tot 5 en file en dat soort zooi.......
Elk voordeel hep zijn nadeel.........
Vindt je dat nou niet lastig dan, zo veel weg van huis :(
Lijkt me zo beroerd ...

Ok, salaris mag dan een goeie compensatie zijn, maar je mist wel een boel denk ik?

@Vliegeniers, iemand nog intresse in een ontvanger?

Ik heb in de aanbieding :

3 X AR6200 plus satteliet
SPMAR6200-450.jpg

1 X AR500
rx-ar500-big.jpg

1 x AR6100e
SPMAR6100E-450.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back