Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je vliegt alleen met dat EPP gevalletje, je Doctor Snuggles helm en dat gele ding van je pa. Heeeeeel af en toe nog die SE, maar dan houdt het wel op. :lol: ;)

Je hebt gelijk... Hopelijk een beetje weer, komend weekend, zodat ik wat leuks mee kan nemen (niet perse om mee te vliegen, wel om mee te showen hahaha)

Zoiets heet onregelmatige arbeid ;)

@Savage35: Hoe kun je nou een onderschrift hebben als:
Mini titan 325, T-rex 250, Raptor 50 V2, TF mustang 1:5, mustang TF 1:7, Somethin extra, mustang bouwdoos, Twinstar II, 3D yak, merlin, funjet, xerces, nexus, elipsia FT

En ik je alleen maar in de winter af en toe zien tijdens het indoor vliegen? :hammer: :lol:

@Junkie: neh, ik hou het echt bij de Savage ;).

En wat betreft de vette vliegers.. vet zijn ze zeker 8) Anyway, geen interesse hier..

savie is top ;)

wil mijn vliegvloot wel uitdunnen , maris schrok gisteren weer even , ik had namelijk alles in 1 kamer staan incl baja , ik moet zeggen ,ik schrok er ook wel van :-)

beetje overdone , ik wil eigenlijk max 3 vliegers , de rest verkopen of met geweld de kliko in stampen .

You bent niet de enige die alleen maar verzameld. ;)

ik heb er ook last van , een vervelende verslaving is het eigenlijk .

vanaf nu is het mooi geweest , af en toe lekker ff naar ht , wat meer met het gezin spelen , en vooral ook thuis wat achterstallig onderhoud aan het huis plegen , (wat ook weer door die leuke hobby blijft liggen ) badkamer moet vernieuwd worden en de keuken ook , werk zat dus . ;)

junkie word wakker geschut :)

Laatst bewerkt:
Grafiek_WK_2006_25_juni.jpg

@junkie

Voordat je het bestuur neer gaat sabelen morgen, weet je zeker dat maris geen deal met het bestuur gemaakt heeft om van de junkie wat meer een family man te maken ??

Ook mooie reacties op forums :mrgreen:

Ook ik ben al wat ouder. Heb voor noodgevallen een ijzeren staaf klaarstaan. Je denkt toch niet dat ik mij als oudere man laat beroven door een of andere lamzak zonder voorhuid.
het is te gek voor woorden dus inbreken mag als je maar niet woord gepakt want als je woord betrapt door de eigenaar en die verdedichgt zigzelf nou dan gaan wij potensteren.zijn ze nu helemaal gek hier in dit land mag helemaal niets meer ga je inbreken steken ze je zomaar neer

Ik denk dat ze wel heel voorzichtig een keer een klein rondje op onze shetlander kan......teugeltjes in de hand van iemand ernaast, kan het niet fout gaan ook......moet ik eens ff bij mijn vrouw horen, en net als met alles, als ik er weer een keertje ben natuurlijk

Dat zou heel erg tof zijn :yes:
En nee, je hoeft er niet persé bij te zijn hoor... ik kan best wel alleen met jou vrouw zijn :rolling: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back