Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je vliegt alleen met dat EPP gevalletje, je Doctor Snuggles helm en dat gele ding van je pa. Heeeeeel af en toe nog die SE, maar dan houdt het wel op. :lol:![]()
@Savage35: Hoe kun je nou een onderschrift hebben als:
Mini titan 325, T-rex 250, Raptor 50 V2, TF mustang 1:5, mustang TF 1:7, Somethin extra, mustang bouwdoos, Twinstar II, 3D yak, merlin, funjet, xerces, nexus, elipsia FT
En ik je alleen maar in de winter af en toe zien tijdens het indoor vliegen?:lol:
Hahahaha, de enige reden was dat ik wist dat je lekker hapt![]()
@Junkie: neh, ik hou het echt bij de Savage.
En wat betreft de vette vliegers.. vet zijn ze zeker 8) Anyway, geen interesse hier..
You bent niet de enige die alleen maar verzameld.![]()
Hulde, die bejaarde zou een lintje moeten krijgen. Zal dat gespuis eens leren.
Dat is lekker hé,kwaad worden omdat je als berover eens terug gepakt wordt.
Ik dacht al, ik had vanmorgen enorme moeite het toilet te vinden. :rolling:
Hulde, die bejaarde zou een lintje moeten krijgen. Zal dat gespuis eens leren.![]()
als morgen het gesprek goed afloopt , ben ik vast al wat minder depri![]()
Ook ik ben al wat ouder. Heb voor noodgevallen een ijzeren staaf klaarstaan. Je denkt toch niet dat ik mij als oudere man laat beroven door een of andere lamzak zonder voorhuid.
het is te gek voor woorden dus inbreken mag als je maar niet woord gepakt want als je woord betrapt door de eigenaar en die verdedichgt zigzelf nou dan gaan wij potensteren.zijn ze nu helemaal gek hier in dit land mag helemaal niets meer ga je inbreken steken ze je zomaar neer
Junkie is al een beetje een bajaarde hè.Hoe je als persoon kunt veranderen als je een baja koopt![]()
Ik denk dat ze wel heel voorzichtig een keer een klein rondje op onze shetlander kan......teugeltjes in de hand van iemand ernaast, kan het niet fout gaan ook......moet ik eens ff bij mijn vrouw horen, en net als met alles, als ik er weer een keertje ben natuurlijk