Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bym: vandaag wordt morgen (lees: Zondag). Ik ga nu mn nest in.
Morgenochtend weer vroeg eruit (wat vliegers ophalen in Bemmel). Dan zal ik daarna (of als ik ervoor aan denk) even aan jou denken
Truste all
Ik weet het niet hoor, maar hier is het windstil, blauwe hemel.. heeeeerlijk weer :lol:
ja , waar jij woont is het altijd mooi vliegweer
ga toch schaalvliegen man !!!
Oh man... Hij vloog zo mooi!!!!! Echt heel gaaf om te zien. Zit er nu serieus aan te denken volgend jaar naar een schaal meeting te gaan met die kist![]()
Pfff over eigenaardigheden gesproken, gasten die: Nederlands geen kunnen spree.Mooi prijs
me zo benaderen over advertenties, en puntje bij paaltje na 3 dagen bladerdieblablabla ineens afhaken ....
Ongelofelijk wat heeft onze lieveheer rare kostgangers ....
Daarom heb ik de schurft aan marktplaats. En dat geldt ook voor veel verkopers, of ze zijn randdebiel en faalden glorieus voor Nederlands of spreken amper Nederlands (en jezelf dan Karel noemen). :?Pfff over eigenaardigheden gesproken, gasten die: Nederlands geen kunnen spree.Mooi prijs
me zo benaderen over advertenties, en puntje bij paaltje na 3 dagen bladerdieblablabla ineens afhaken ....
Ongelofelijk wat heeft onze lieveheer rare kostgangers ....
Daarom heb ik de schurft aan marktplaats. En dat geldt ook voor veel verkopers, of ze zijn randdebiel en faalden glorieus voor Nederlands of spreken amper Nederlands (en jezelf dan Karel noemen). :?
Marktplaats op niet is. Niet is hier reacties ik krijg die ....
:bad-words:
[/frusty mode]
Ik herhaal, goooeehhhhhdemorgennnn![]()
zo , even een kast opgetrokken , veel spul
iemand nog een scalpel geheel compleet en gehopupt ?
anders op verkoop draadje .
evenals een k&b 3,5cc outboard nieuw in doos , ook op verkoop forum
ook nog een muchmore discharger .
saito 20cc 4stroke mag ook weg
10cc 2t motor nitro vrijwel nieuw mag ook weg
13cc 4t saito mag ook weg
6,5cc 4t saito mag ook weg
mustang met 15cc 4T (alles nieuw ) mag ook weg
roept u maar![]()
Je draait door Mike![]()
zo , even een kast opgetrokken , veel spul
iemand nog een scalpel geheel compleet en gehopupt ?
anders op verkoop draadje .
Nee hoor, dat was ik al
Spaar jezelf de moeite, is echt 0 intresse voor![]()
Junkie's wintersale has started![]()
Intresse in den transponder heeft.weet ik , maar al krijg ik een geeltje , is toch weer een alu draagarm voor den baja .
heb ook nog een amb transponder , wat is dat waard ?
Intresse in den transponder heeft
Ja die wilde ik net gaan reserveren, maar je was er zelf al bij :rolling:
Intresse in den transponder heeft