Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen allemaal,

FF snel mijn F3P kist nakijken, want die is nog niet goed. De motor en ESC werken in eens niet goed. Waarschijnlijk een draadje van de motor los.Hij gaat namelijk bij het optoeren gek doen. Hopelijk gaat het lukken anders is het voor mij geen vliegen vandaag.

Oh man... Hij vloog zo mooi!!!!! Echt heel gaaf om te zien. Zit er nu serieus aan te denken volgend jaar naar een schaal meeting te gaan met die kist :yes:

jij bent een freak, en onvoorspelbaar :-o, dan weer dit en dan weer dat , dan weer veel kopen en vervolgens weer snel te verkopen .
voorheen zei je nog , geen brandstofkisten meer voor mij , en kijk ,hij= verslaafd aan vette brandstofschaalkisten :)

joh ,nog 5x met de moth en het gaat vervelen , dan ben je weer over op speedkisten (die je dan net weer verkocht hebt ) :???: ;)

zo hebben we allemaal onze eigenaardigheden :cool:

Pfff over eigenaardigheden gesproken, gasten die: Nederlands geen kunnen spree.Mooi prijs

me zo benaderen over advertenties, en puntje bij paaltje na 3 dagen bladerdieblablabla ineens afhaken ....

Ongelofelijk wat heeft onze lieveheer rare kostgangers ....

Pfff over eigenaardigheden gesproken, gasten die: Nederlands geen kunnen spree.Mooi prijs

me zo benaderen over advertenties, en puntje bij paaltje na 3 dagen bladerdieblablabla ineens afhaken ....

dat is algemeen bekend ;)

hier , was ook leuk , maar al pleiterietus <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:

Daarom heb ik de schurft aan marktplaats. En dat geldt ook voor veel verkopers, of ze zijn randdebiel en faalden glorieus voor Nederlands of spreken amper Nederlands (en jezelf dan Karel noemen). :?

Daarom heb ik de schurft aan marktplaats. En dat geldt ook voor veel verkopers, of ze zijn randdebiel en faalden glorieus voor Nederlands of spreken amper Nederlands (en jezelf dan Karel noemen). :?

Marktplaats op niet is. Niet is hier reacties ik krijg die ....

:bad-words:

[/frusty mode]

Ik herhaal, goooeehhhhhdemorgennnn :)

zo , even een kast opgetrokken , veel spul :p

iemand nog een scalpel geheel compleet en gehopupt ?

anders op verkoop draadje .

evenals een k&b 3,5cc outboard nieuw in doos , ook op verkoop forum

ook nog een muchmore discharger .

saito 20cc 4stroke mag ook weg

10cc 2t motor nitro vrijwel nieuw mag ook weg

13cc 4t saito mag ook weg

6,5cc 4t saito mag ook weg

mustang met 15cc 4T (alles nieuw ) mag ook weg

roept u maar :p

Moggel, was gezellig in den Drossel.

Zo even F3P trainen en vanmiddag op vergaardag.
Vanavond even de Moth van Spikkel uploaden :yes:

zo , even een kast opgetrokken , veel spul :p

iemand nog een scalpel geheel compleet en gehopupt ?

anders op verkoop draadje .

evenals een k&b 3,5cc outboard nieuw in doos , ook op verkoop forum

ook nog een muchmore discharger .

saito 20cc 4stroke mag ook weg

10cc 2t motor nitro vrijwel nieuw mag ook weg

13cc 4t saito mag ook weg

6,5cc 4t saito mag ook weg

mustang met 15cc 4T (alles nieuw ) mag ook weg

roept u maar :p

Junkie's wintersale has started ;)

weet ik , maar al krijg ik een geeltje , is toch weer een alu draagarm voor den baja .

heb ook nog een amb transponder , wat is dat waard ?
Intresse in den transponder heeft.
Heeft jij al een alu clutcbell houder,vond er gisteren nog een,alsmede oranje wielmoeren met doodshoofdjes erop en nog wat standaard alu oranje onderdelen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back