Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm.. jij? Speedvliegen? Wat heb je voor snelle rageend dan? (en nee.. geen interesse in de MM.. heb er zelf nog een (onbevlogen) liggen ) :)

Ik wil een Funjet Ultra :yes: Maar aan de andere kant blijft de SAB BaioJet ook wel knagen :rolleyes:

en zo wordt het helemaal leuk 8O

Laatst bewerkt door een moderator:
Goodmeuning toe joe toe!

met een beetje mazzel morgen chopper naar de wal (EC225) en dan kijken of ze me naar huis laten gaan...

Ligt eraan of ie wordt onderschept door de douane,anders kan je hem met een week binnen hebben.En anders iets langer wacht ook al 3 weken op iets.ligt al in nederland volgens de track en trace

hoeveel euro's komen er bij als hij onderschept word ?

zo'n x-can uitlaat vind ik trouwens ook wel gaaf , hoe klinken die ? of zijn dat herrie pijpen ?

v/d RD logics pijp weet ik dat hij mooi donker klinkt en ook veel vermogen levert , deze had ik op mijn vorige baja

Laatst bewerkt:
Ha ha ha heb er wel 5 of 6 gestript in 2 of 3 wedstrijdjes tijdens de bitterballen competitie.daarom geen scalpel meer snoekie veel te klein kan niks hebben

Had jij er geen servo saver tussen trouwens, ik heb dat volges mij nooit gehad?

[edit]

Wel afgebroken servomounts, * iets* moet toch de zwakste schakel zijn :rolleyes:

accu had wat cycles nodig, maar besturing gaat makkelijk man. Ik vind het wel een leuk karretje :)

Nu maar metal gears bestellen en een servo saver. Geen idee waar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back