snoeksel
Forum veteraan
Yup een t2 wel een tweede handsje maar het begin is ergaaf snoek, mooie techniek ,en lekker karretje
x-ray toch ?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Yup een t2 wel een tweede handsje maar het begin is ergaaf snoek, mooie techniek ,en lekker karretje
x-ray toch ?
Kutjebef .Goed voor het dataverbruik op de mobiele telefoon. :?![]()
Kutjebef zeg, lekker handig om van die posterformaat afbeeldingen te plaatsen. Goed voor het dataverbruik op de mobiele telefoon. :?![]()
kutjebef , trage fone heb jij zeg
zo groot is die foto niet hoor , je moet dat moois wel goed kunnen zien natuurlijk![]()
Schijnt ook zijn inentingen nog te moeten vernieuwen![]()
Hoe laat ong
Nee top fit,batterijen aan het laden net even de laatste touwtjes even opnieuw gesoldeerd
.Zo even een koffer inrichten,komt helemaal goed
![]()
kutjebef , trage fone heb jij zeg
zo groot is die foto niet hoor , je moet dat moois wel goed kunnen zien natuurlijk![]()
mijn ziggo no problemo,op mijn ini mini draadloze laptopperEh... zelfs mijn 100/100 lijn heeft het er moeilijk mee... :lol:![]()
mijn ziggo no problemo,op mijn ini mini draadloze laptopper![]()
Ooooh wat is ie mooi he...
![]()
Trotse eigenaar en de piloot:
![]()
en even credits voor alleen de piloot:
![]()
Trage verbinding van de provider (@Home). Maar het vern**kt de layout zo lekker op een tablet of telefoon.Eh... zelfs mijn 100/100 lijn heeft het er moeilijk mee... :lol:![]()
T3'009 om precies te zijn. :teacher:Had hij beter een SCHERPE foto kunnen plaatsen van die T3 ....
(T2 is zilver en T3 orangináááá)
Als het plaatje eenmaal in je cache staat, zal het ook niet meer geladen worden.mijn ziggo no problemo,op mijn ini mini draadloze laptopper![]()
Ik zie het morgen wel,en dan plaats ik wel een normale pica.En dan even op zoek naar een roggelaar,motor en stuurservoT3'009 om precies te zijn. :teacher:
Ik zie het morgen wel,en dan plaats ik wel een normale pica.En dan even op zoek naar een roggelaar,motor en stuurservo.Ik ben er nu al blij mee,hoop dat het niet tegenvalt morgen als ie er is
![]()
Is goed hoor,ga ook even met John pratenIk licht je vanavond wel in![]()
Daar rijdt jij ook meeLow budget setup (nog minder dan die van rcmart/dinball):
HobbyKing R/C Hobby Store : HobbyKing X-Car 13.5 Turn Sensored Brushless Motor
HobbyKing R/C Hobby Store : Turnigy Brushless ESC 60A w/ Reverse prog. (v2.2)
Nog geen 75 dollar inclusief verzenden. 8O