Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaaaaa

6a00d8341c071153ef00e54f229e2d8833-800wi.jpg

opschepper ;)

Na een mislukte looping kwam ik op mijn koelkopje terecht,hij wil niet meer starten,was net ingelopen en dus hagelnieuwnieuw :hammer:
Uit elkaar gehaald en geen gekke dingen gezien.Zal de benzine tank eens checken :D

ik denk dat gewoon je gloeiplugje stuk is van die klap op de koelkop , vervang die maar en hij start ;)

wolfmannetje en kobus moeten ook weer even komen hoor !! :p ,maar dat zijn workaholics :|

Klopt ;) morgen om 03:15 het wekkertje , om 03 :45 bij de Mac. een collega op pikken en om 05:00 uur op de A12 bij veenendaal melden .

Ik zou rond een uur of 13:30 in Zaandam kunnen zijn maar die collega heeft een paard :rolleyes: waar hij dan heen wil , dus dat gaat lukken :(

Volgende week heb ik als het goed is wel tijd :D :cool:

:nooo: :nooo: al gedaan,ook geen idee wat het wel is.En heb er ook geen zin an om dat uit te zoeken nu

neem morgen maar mee , kijken we erna , alleen kijken ja ;)

zo , baja en sav en spektrumpje geladen, heb er zin an , ff de baan uithollen zodat hij er lekker bijligt voor volgend weekend :p

Hee houd er rekening mee dat de kruising bij Ranzijn afgesloten is.

Veel plezier morgen.

aha , dank je voor de tip , hij was vandaag idd ook dicht .

jammer dat je morgen niet kunt :| ;)

Klopt ;) morgen om 03:15 het wekkertje , om 03 :45 bij de Mac. een collega op pikken en om 05:00 uur op de A12 bij veenendaal melden .

Ik zou rond een uur of 13:30 in Zaandam kunnen zijn maar die collega heeft een paard :rolleyes: waar hij dan heen wil , dus dat gaat lukken :(

Volgende week heb ik als het goed is wel tijd :D :cool:

oei , dat jij zo vroeg bij de mac kan eten :| ;)

dan zien we je volgend weekend op ht , werd wel hoogtijd voor jou :D

Visite eindelijk de deur uit, nu alles laden en klaarzetten voor morgen. Ik heb er zin an. :pim:

Phil,

Hoe laat haal je Sleur op?
Ik haal om 6:30 Erik3D op. Daarna rijden naar Arnemuiden.
215 Km is best een stukkie.

Alles klaar voor morgen. Nog FF een dubbel check. Niet te laat
mijn mandje in. Wekkertje gaat vroeg deze zondag.

De rest veel BaJa, rag, rij en mogelijk ook vlieg plezier.

:nooo: :nooo: al gedaan,ook geen idee wat het wel is.En heb er ook geen zin an om dat uit te zoeken nu
Ook gehad met een .21, toen bleek er een scheurtje bij de carburateur te zitten. :( Is nooit meer goed gekomen. :nooo:

Klopt ;) morgen om 03:15 het wekkertje , om 03 :45 bij de Mac.
Niet normaal wat vetzucht met je doet. Je wekker midden in de nacht zetten om dan naar de Mac te gaan is niet normaal. :nooo: ;)

oei , dat jij zo vroeg bij de mac kan eten :| ;)

dan zien we je volgend weekend op ht , werd wel hoogtijd voor jou :D

Lekker joh een big mac op de vroege ochtend :D

@ Phil nog van harte gefeliciteeerd :new-bday: met de kleine meid .

@ de andere vroeg opstaanders veel plezier en succes morgen ;)

@ Hoogtij rijders/vliegers , veel plezier morgen :cool:

*naar bed gaat* :bye:

@ Satstok: Als de Delorean niet wil starten dan sta ik om 6.45 uur bij Sleur voor de deur. Moet ik natuurlijk wel eerst 2 uur terug in de tijd gaan om dan weer op tijd bij Sleur te zijn. Kan ook nog ff verder terug de tijd ingaan... kan ik een burgertje scoren met Kobus :yes:

@ Satstok: Als de Delorean niet wil starten dan sta ik om 6.45 uur bij Sleur voor de deur. Moet ik natuurlijk wel eerst 2 uur terug in de tijd gaan om dan weer op tijd bij Sleur te zijn. Kan ook nog ff verder terug de tijd ingaan... kan ik een burgertje scoren met Kobus :yes:

lol :p

ps; floor overtuigt dat ht best leuk is , mag ze met de savage gaan rijden , ze was gelijk om en kan niet wachten ;)
dus als dat haar bevalt word dat haar autootje en gaat papa met de baja ;)

snoek ; regel jij wat koffie , ik zal ook een kannetje meenemen ,met een koekje erbij .

Ik ben bang dat we vroeg op moeten. Ze geven voor morgenochtend geen onweer op. :( De DeLorean kan dus in de garage blijven. En die draad bij de trekhaak hangt los. :? ;)

Ik heb nog snel even de nieuwe Sygic op de Tab en S2 gezet. Ik neem aan dat ze in dat gehucht nog steeds slecht dataverkeer hebben. :hammer:

*lekker muziekje aanzet en gaat maffen• :sleepy:

sterkte bij het lijden om je hobby te kunnen uitoefenen :rolleyes: :)

lekker het wekkertje zetten op de zondag :)

het is voor jullie morgen alweer maandag :bye: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back