Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ineens ben ik populair vanavond, er hebben er meer geprobeerd te bellen. :? Was lekker muziekje aan het luisteren. ;)

Op de DX3.0 moet het derde kanaal in 2P mode staan. Met de zwarte knop activeer je dan de killswitch.

Ineens ben ik populair vanavond, er hebben er meer geprobeerd te bellen. :? Was lekker muziekje aan het luisteren. ;)

Op de DX3.0 moet het derde kanaal in 2P mode staan. Met de zwarte knop activeer je dan de killswitch.

ja , en hoe doe je dat ?

fok , mijn hele baja ligt nu uitelkaar :shock: , radiobox zo indelen dat alles netjes past , dus al die opstaande hoekjes weggehaald , ook komt de schakelaar bovenop ,zodat ik er goed bij kan ,ipv die kolere plek die hpi bedacht heeft , bovendien geeft dat weer ruimte voor de killswitch .

*druk knutselt :p *

Bij het inschakelen van de zender de linker twee drukknoppen bij het display ingedrukt houden. Je komt dan in het systeemmenu. :rtfm:

ja , en hoe doe je dat ?
ook komt de schakelaar bovenop ,zodat ik er goed bij kan ,ipv die kolere plek die hpi bedacht heeft , bovendien geeft dat weer ruimte voor de killswitch .
*druk knutselt :p *
Koop een knappe kill switch ;););););)
Zit bij mij al bovenop,heerlijk ipv HPI :D

oke , gelukt :p

Koop een knappe kill switch ;););););)
Zit bij mij al bovenop,heerlijk ipv HPI :D

nee hoeft niet , prima killswitch , en lag gewoon in de la :p
ik hoef niet zo'n bling bling switch met toeters en bellen ;)

dat idee van die aan/uit knop heb ik van jouw , maar heb het ook echt gedaan omdat ik op die manier ook ruimte kreeg voor killswitch :D

*slapen gaat *

Zullen ze blij mee zijn ;)

Wat niet weet wat niet deert :mrgreen:

Net even mijn porum gedrukt op het werk even bij Bym wezen kijken best wel geinig die autootjes van MACH

Ja was ff gezellie man :thumbsup:
Wanneer kom je rijden :rolling:

sleur , hoe activeer ik button c (die zwarte) voor de killswitch voor de spectrum 3.0 op kanaal 3?

Bij het inschakelen van de zender de linker twee drukknoppen bij het display ingedrukt houden. Je komt dan in het systeemmenu. :rtfm:

*Van het weekeinde ook een killswitch in een Baja 5B inbouwen gaat :yes:*

Nuttige informatie dus :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back