junkie rc
Forum veteraan
Zie een zwarte veeg op je draagarm![]()
en zijn kap zit achter niet netjes op de zijkap :-|
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zie een zwarte veeg op je draagarm![]()
Hallo Siggy bak he,blijft ie schoonEn die achterbanden geven weinig grip.![]()
En die achterbanden geven weinig grip.![]()
Yep i no.Is goed,neem hem zondag voor je mee mits................
En die achterbanden geven weinig grip.![]()
Hallo Siggy bak he,blijft ie schoon![]()
Even de carbarateurs schoongemaakt(uit elkaar gehaald).Gaat weer soepel.De mini revo weer in elkaar geknutseld,lucht filters van de baja schoongemaakt.Morgen even opnieuw in de olie zetten.Hobby kamer gedeeltelijk opgeruimd,en lekker naar mijn nieuwe aanwinst zitten staren![]()
Lezen sjaakieMaak jij je carburateur maar eens schoon, kun je ook weer eens een rondje tuffen![]()
Ineens ben ik populair vanavond, er hebben er meer geprobeerd te bellen. :? Was lekker muziekje aan het luisteren.
Op de DX3.0 moet het derde kanaal in 2P mode staan. Met de zwarte knop activeer je dan de killswitch.
Koop een knappe kill switchja , en hoe doe je dat ?
ook komt de schakelaar bovenop ,zodat ik er goed bij kan ,ipv die kolere plek die hpi bedacht heeft , bovendien geeft dat weer ruimte voor de killswitch .
*druk knutselt*
Lezen sjaakie![]()
Op de DX3.0 moet het derde kanaal in 2P mode staan. Met de zwarte knop activeer je dan de killswitch.
Koop een knappe kill switch
Zit bij mij al bovenop,heerlijk ipv HPI![]()
*wielringen zijn onderweg, Zondag weer lekker raggen![]()
Zullen ze blij mee zijn![]()
Net even mijn porum gedrukt op het werk even bij Bym wezen kijken best wel geinig die autootjes van MACH
sleur , hoe activeer ik button c (die zwarte) voor de killswitch voor de spectrum 3.0 op kanaal 3?
Bij het inschakelen van de zender de linker twee drukknoppen bij het display ingedrukt houden. Je komt dan in het systeemmenu.![]()
natuurlijk , alleen zeg je steeds dat je komt , maar uiteindelijk kom je dan niet .Mag ik ook komen vliegen Junkgeest?
*Van het weekeinde ook een killswitch in een Baja 5B inbouwen gaat*
Nuttige informatie dus![]()
Guttemorgen!
@HT'ers... Wanneer wordt er gereden dit weekend?