Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag eindelijk eens een rustige dag. Eens kijken of ik de Sav kan voorzien van een nieuwe servohevel. Nadeel is dat er zoveel verschillende maten van die krengen zijn...

Ja daar liep ik ook tegenaan op de xray :yes:

ennuhhh, rustig?

Totdat ik rondjes ging bellen zeker :p

Ligt eraan hoe ze de nacht doorkomt,net als ik.Over een half uurtje ben ik alweer 36 uur op de been,zonder een uurtje slaap(BYM ik begin het te leren).
Ik zie het morgen wel en laat het dan wel even weten :D

Mijn (dubieuze :rolleyes:) record is ruim 70 uur, dán ben je pas vaag aan het doen .....

/militaire diensttijd

nee , dat was bym ;)
Jup.

BYM, nog gelukt?

Nope, op zich deed hij het, bij het uitzetten van de zender ging de baja ook uit, en je kon de killswitch deactiveren, maar met de knop de motor uitzetten ging niet.
EPA aangepast gehad nogo, reverse aangehad ook nogo.
Dat dan mara voor lief ghenomen, en toen na het dichtbouwen deed de killswitch het helemaal niet meer, dus als er een omruil plaats zou mogen vinden heel graag ?

Iedereen ziet dat het mislukt is met BYM. ;)

Spiegel ...... :)

Ah, laat maar.. heb zo'n vermoeden dat het die extra 300 van je was...

:lol:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
by the way. had jij niet een lege extra in de aanbieding???? Is toch al een beetje oud barrel, is dan niet zo erg als die ook een vroegtijdig einde vindt.........
Ah, laat maar.. heb zo'n vermoeden dat het die extra 300 van je was...

:lol:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Was je koffie lekker,vast wel. ;)

Was prima. Lekker op mijn gemakkie de pot leeggezopen ;)

Nope, op zich deed hij het, bij het uitzetten van de zender ging de baja ook uit, en je kon de killswitch deactiveren, maar met de knop de motor uitzetten ging niet.
EPA aangepast gehad nogo, reverse aangehad ook nogo.
Dat dan mara voor lief ghenomen, en toen na het dichtbouwen deed de killswitch het helemaal niet meer, dus als er een omruil plaats zou mogen vinden heel graag ?

Lijkt dus niets met de switch te maken te hebben. als je met de schakelaar de motor niet uit krijgt dan is er wat met die schakelaar. Zender uit, motor uit, knop bedienen motor uit is goed :thumbsup:

Maar als je voor de zekerheid de switch wilt wisselen is het mij oke. Ik geef levenslange garantie zolang de voorraad strekt ;)

zo , alles staat beneden klaar voor morgen, hoef ik niet zo te haasten , savie en bajalien gaan mee , vliegers blijven in de hangar , geen zin in teveel gesleep en opbouwen .

eerst nog even naar zandvoort :-| ,wat ik vandaag wou doen .

wat doen we ? houden we het op alkmaar of word het ht ?

ik hoor het morgen wel .

siggy ; nog gelukt de lagers eruit te krijgen ?

beroerde is dat landen steeds beter en gecontroleerder ging........maar dan een stuurfoutje op geringe hoogte en niet meer goed kunnen corrigeren, is de eerste kist waarvan ik echt hevig de balen heb dat hij plat is:rolleyes:
De Falcon, Lembeck Extra en de El Bandito blijven dan ook net zolang op zolder pronken tot ik dit soort foutjes niet meer maak, of ze in ieder geval beter weet op te vangen/corrigeren:yes:
Landen is niets meer dan gecontroleerd neerstorten. Dus een kwestie van meer controle krijgen. ;)

Laatst bewerkt:
Ik vond gelukkig nog 2 lagers in de berging :D
Alles ligt nu open, nu de lagers ff losmaken in de oven ;)

2011-11-12194437.jpg

Hebben we al een tijd voor morgen.

Junkie kon pas rond 13.00 uur begreep ik.
Ikzelf heb om 10.00 uur iemand even die een kistje komt ophalen. En ik probeer rond 13.00 uur op het veld te zijn (even wat afleveren aan Vinni) en ga dan door naar Alkmaar.. Ben op route zeg maar :)

Had je mn berichie nog gezien over je mobo gorb?

Was prima. Lekker op mijn gemakkie de pot leeggezopen ;)

Lijkt dus niets met de switch te maken te hebben. als je met de schakelaar de motor niet uit krijgt dan is er wat met die schakelaar. Zender uit, motor uit, knop bedienen motor uit is goed :thumbsup:

Maar als je voor de zekerheid de switch wilt wisselen is het mij oke. Ik geef levenslange garantie zolang de voorraad strekt ;)

Hihi is goed schatje :D

Maar met alle knoppen hierboven bedoelde ik de knop op de zender ;)
Uitzetten met de knauele knop op het motorblok zef ging ten allertijde prima :)

Op tip van Sleur ipv de killswitch een servo gemonteerd en die ging netjes heen en weer, dus daar lag het ook niet aan :confused:

Iemand nog interesse in een extra gratis Sitecom WL-122 100Mbps WiFi Routert? Geschikt voor de kabelmodems, internetkant is met netwerkkabel. If not, zo de containert in. :bye:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back