Daar was ik mee bezig pannekoek, ding crashte niet toen hij aan het plafond hing

Mischien toch meer uren maken met vliegen ED?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mischien toch meer uren maken met vliegen ED?
Dan kan je nie vliegen nie,ze storten niet zomaar neerDaar was ik mee bezig pannekoek, ding crashte niet toen hij aan het plafond hing![]()
Spikkel ik neem vanavond of morgen contact met je op.
Iedereen ziet dat het mislukt is met BYM.![]()
Spikkel, laat die Savage maar hangen. Ik wil Elektro![]()
Vandaag eindelijk eens een rustige dag. Eens kijken of ik de Sav kan voorzien van een nieuwe servohevel. Nadeel is dat er zoveel verschillende maten van die krengen zijn...
Ligt eraan hoe ze de nacht doorkomt,net als ik.Over een half uurtje ben ik alweer 36 uur op de been,zonder een uurtje slaap(BYM ik begin het te leren).
Ik zie het morgen wel en laat het dan wel even weten![]()
Jup.nee , dat was bym![]()
BYM, nog gelukt?
Iedereen ziet dat het mislukt is met BYM.![]()
Dan kan je nie vliegen nie,ze storten niet zomaar neer![]()
Ah, laat maar.. heb zo'n vermoeden dat het die extra 300 van je was...
:lol:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Ah, laat maar.. heb zo'n vermoeden dat het die extra 300 van je was...
:lol:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Was je koffie lekker,vast wel.![]()
Nope, op zich deed hij het, bij het uitzetten van de zender ging de baja ook uit, en je kon de killswitch deactiveren, maar met de knop de motor uitzetten ging niet.
EPA aangepast gehad nogo, reverse aangehad ook nogo.
Dat dan mara voor lief ghenomen, en toen na het dichtbouwen deed de killswitch het helemaal niet meer, dus als er een omruil plaats zou mogen vinden heel graag ?
Landen is niets meer dan gecontroleerd neerstorten. Dus een kwestie van meer controle krijgen.ik ben ook nog aan het oefenen, met opstijgen en neerstorten dat is.....
Ik ga voorlopig even sparen voor een baja,en dan met de scalpel wat indoorrijden. Gaat ook om de leuke avond uit naar haarlem.
baja, is het gewoon helemaal ben ik wel achter.
Landen is niets meer dan gecontroleerd neerstorten. Dus een kwestie van meer controle krijgen.![]()
Ouwe paniek zaaier,je deed me echt een beetje schrikken.Ik vond gelukkig nog 2 lagers in de berging![]()
Hebben we al een tijd voor morgen.
Was prima. Lekker op mijn gemakkie de pot leeggezopen
Lijkt dus niets met de switch te maken te hebben. als je met de schakelaar de motor niet uit krijgt dan is er wat met die schakelaar. Zender uit, motor uit, knop bedienen motor uit is goed
Maar als je voor de zekerheid de switch wilt wisselen is het mij oke. Ik geef levenslange garantie zolang de voorraad strekt![]()