Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo goede morgen stelletje twijfelaars.
Wordt het HoogTijd. dan kom ik ff kijken.
Wordt het Alkmaar dan zoeken jullie het maar uit, en kom ik niet.
Ik ga nu ff naar mijn werk, en zie daar wel wat er besloten wordt.

Groeten en tot straks , of niet.

Edwin.

@Siggy:

Minimi: alleen propellertje plaatsen en CG punt even fixen.
zou dus kunnen vliegen ;)

Sav: banden wissel onroad=>offroad en shockers even opnieuw afstellen.
en wat kleine controle punten...zou dus kunnen rijden.;)

@Junkie:
chroom startkoord handvat gevonden.

Dus? Banden wisselen en rijden met dat ding ;)
Shockers afstellen is zo gedaan toch?

Iedereen neigt naar ht ,dus laten we dat gewoon doen.
Voor de meeste het makkelijkst.
Volgend weekend naar alkmaar.

#Pondje neemt .#

Goedemorgen...

Oke HT wordt t dus.. Kan iemand zo vriendelijk zijn even de exacte lokatie door te geven van HT waar gereden wordt???? Gister wel een uitleg gehad van Junkie (en sleur, hou je mond :lol:), maar ik kom vanaf de A9 (velser ligt nog plat he?) Misschien dat omrijden via Zaandam slimmer is.....

Anyway, tot straks. Heb mn foon bij me (wie staat even per pm zijn telefoonnummer aan mij af, dat ik kan bellen?) :smile:

Erg aantrekkelijk, maar nee.. Ik doe het niet. Eerst eea. de deur uit, centjes erbij hebben en dan een Baja kopen..

Goedemorgen...

Oke HT wordt t dus.. Kan iemand zo vriendelijk zijn even de exacte lokatie door te geven van HT waar gereden wordt???? Gister wel een uitleg gehad van Junkie (en sleur, hou je mond :lol:), maar ik kom vanaf de A9 (velser ligt nog plat he?) Misschien dat omrijden via Zaandam slimmer is.....

Anyway, tot straks. Heb mn foon bij me (wie staat even per pm zijn telefoonnummer aan mij af, dat ik kan bellen?) :smile:

Erg aantrekkelijk, maar nee.. Ik doe het niet. Eerst eea. de deur uit, centjes erbij hebben en dan een Baja kopen..

06 nr send ;-)

Typ : Kleine Streng Westzaan in je TomTom.

Dan langs de drukkerij het dijkje oprijden, na 500m aan je rechterhand is de plek waar we staan ;)

Typ : Kleine Streng Westzaan in je TomTom.

Dan langs de drukkerij het dijkje oprijden, na 500m aan je rechterhand is de plek waar we staan ;)
De A1 volgen en dan A10 Ring Noord nemen richting Zaanstad. Afslag Oostzanerwerf, rechtsaf bij stoplicht, linksaf bij grote kruispunt (N516), alsmaar rechtdoor over brug bij kruising langs de Hornybach, bij rotonde 3e afslag de Westzanerweg op, brug over, rechts zie je Wilo en kun je zwaaien naar RonaldR, alleen denk ik niet dat-ie er vandaag is. Voorbij Wilo, de 3e afslag op de rotonde, rechtdoor de weg volgen, dijk oprijden en immer gerade aus. :yes:

De A1 volgen en dan A10 Ring Noord nemen richting Zaanstad. Afslag Oostzanerwerf, rechtsaf bij stoplicht, linksaf bij grote kruispunt (N516), alsmaar rechtdoor over brug bij kruising langs de Hornybach, bij rotonde 3e afslag de Westzanerweg op, brug over, rechts zie je Wilo en kun je zwaaien naar RonaldR, alleen denk ik niet dat-ie er vandaag is. Voorbij Wilo, de 3e afslag op de rotonde, rechtdoor de weg volgen, dijk oprijden en immer gerade aus. :yes:

Is dat de tekst in TomTom?
Grappig dat ze daar weten van Ronald R :D

Berucht? of was het beroemd ;-) (en vanmorgen naar egmonia..)

Maar waarom zou Ronald dan een bod uitgebracht hebben? Is die het vliegen ook zat? 8O :? :lol:

Nope, (nog) geen autotje voor mij, blijf nog wel ff lekker vliegen :yes:

helpt weer niks voor mijn beslissing dit he...........heb je eigenlijk een foto van de vliegert?????
@erwin: 10 cc erop gaat niet goedkomen..., te zwaar.... :nooo:

Gisteren wel lekker gevlogen, ook met de Big scales van Kris :thumbsup:, allebij mooie vette bakken :yes:
(vanmiddag ff foto's plaatst)

Laatst bewerkt:
Zien we je straks ook, Sleur?
Nope, Sleur gaat met dit mooie weer lekker een dikke 15 kilometer wandelen. 8O :bye: ;)

Nope, vrije interpretatie en zelf bedacht. :thumbsup: Met TomTom kom je heel ergens anders/rij je gegarandeerd om. :? :hammer:

Lekker alleen dus even een stukje wandelen met als excuses een geoklets ergens in de duinen. Allemaal veel plezier, ga ik ook hebben. :yes:

Oh ja, ik had ook een smak geld in mijn schoen vanmorgen. 8) Helaas is een groot deel alweer op gegaan aan de kids. :evil: De rest zal het eind van de dag waarschijnlijk ook niet halen. :cry:

Nope, Sleur gaat met dit mooie weer lekker een dikke 15 kilometer wandelen. 8O :bye: ;)

Nope, vrije interpretatie en zelf bedacht. :thumbsup: Met TomTom kom je heel ergens anders/rij je gegarandeerd om. :? :hammer:

Lekker alleen dus even een stukje wandelen met als excuses een geoklets ergens in de duinen. Allemaal veel plezier, ga ik ook hebben. :yes:

Oh ja, ik had ook een smak geld in mijn schoen vanmorgen. 8) Helaas is een groot deel alweer op gegaan aan de kids. :evil: De rest zal het eind van de dag waarschijnlijk ook niet halen. :cry:

Prachtig mooi wandelweer Sleur, have fun! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back