Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yep,ik heeft gewoon 10 dagen vrij.
huh ? zolang ? zomervarkanzie is net geweest hoor ;)

geniet ervan , jij heeft het verdiend .

je kan ook niet naar dat aquarium gaan en je hebt een baja :cool:
Ik moest mezelf er ook toe zetten hoor ;)

moets ik ook idd :)

Dat ding van jou is zo 1986,die van mij is aardig bij.Dus vindt het niet gek dat je aan de knutsel bent ;).Ga ook lekker mijn nest in zo,ben het zat

die van mij rijd tenminste , bij jouw blijft van alles hangen :rolleyes: ;)

morgen nog ff door de dag heen ploegen , en dan weekend :p, werd ff tijd zeg !!

slapen gaat

deze week ben ik op 2 klussen tegelijk bezig , volgende week op 3 klussen bezig :shock:, kan het bijna niet meer an :-|

maar werk is werk en nee zeggen doe ik niet an ;)
Pffff, da's gewoon dagelijkse kost. :yes: Heb nu een tweede 24" scherm erbij op kantoor zodat ik nog meer schermpjes met zandlopertjes tegelijk kan doen. :yes: :rolling: ;)

Zo, de Pro10 zit in elkaar. Althans het chassis van de 10SL is helemaal opgebouwd. Best nog wel een werkje maar het zit wel heel doordacht in elkaar en alles past echt perfect. Onvergetelijk dik carbon, zeg gerust 2x de dikte van een Xray T2'009. 8O Ik zal de foto's even resizen en dan uploaden. 8)

/happy user 8)

Nou wat foto's dan. Kwaliteit is niet het beste want met een flitsertje is nooit een succes bij die priegelautootjes. :oops:

All in da box:
build_10sl_01.jpg

Mooi compleet, zelfs een torx schroevendraaier erbij (yep, alles is torx 8)). Transponder moest wel los gekocht worden:
build_10sl_02.jpg

Allemaal zakjes met onderdelen en prutjes:
build_10sl_03.jpg

Bouwen dan maar. De plaatjes waar de achterplaat op veert en de bodyposts op staan:
build_10sl_04.jpg

De motor pod gemonteerd, met duidelijk zichtbaar de twee side links:
build_10sl_05.jpg

Accuhouder en begin van de draagarmen voor:
build_10sl_06.jpg

En klaar... :banana:
build_10sl_07.jpg

En nog wat details. De achterbrug en side links (vandaar de SL in 10SL):
build_10sl_detail1.jpg

De voorste draagarmen. Door deze op de buitenste gaten te zetten en op de carbon 8O achteras twee bredere wheel hubs te zetten, is de auto zomaar 235mm breed i.p.v. 200mm. Bodyposts zijn voorzien van schroefdoppen om de body vast te zetten :thumbsup::
build_10sl_detail2.jpg

De achtervering, ophanging en dempers om dwarse bewegingen/torsie op te vangen:
build_10sl_detail3.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back