Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij melde het gisterenavond al dat ie zou komen naar de mach ;)
En bevalt het weer,lekker aan het werk

Wat denk je wie ik van de week aan de telefoon had, en het idee ontstond om naar de MACH toe te komen slappe :rolleyes:

En nee, natuurlijk bevalt dat niet een :cool:

Ipanema%20Warrior%20GT%20Body%20Hilton%20PR.jpg

Vind dit wel een hippe body :D

Kickúh jongúh :yes:
Gaaf kappie, waar haal je die weg ?

[edit]

Gevonduh!

[edit2]

Zijn dit geen 1/8 race bodies? Zou wel gaaf zijn deze in 1/10 te hebben :yes:

Laatst bewerkt:
Mooie body snoeksel. :yes: Welke is dat?

Ik heb deze vandaag binnen gekregen voor mijn 10SL. 8O HPI TVR Tuscan Speed Six 200mm. Uiteraard wordt dit van mij niet met glittermeuk maar geel met knalroze. 8) :yes: ;)
7474_01m.jpg

En de zomervakantiebestemming is ook duidelijk, Mieders in Oostenrijk. Dit gaan we wel een paar keer doen. :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn dit geen 1/8 race bodies? Zou wel gaaf zijn deze in 1/10 te hebben :yes:
Eerder Pancar 235mm of inderdaad 1/8. Waarom? Als je kijkt op de foto van Snoeksel, zit daar waarschijnlijk een 1/10 in. Alleen is de body aan de achterkant breder dan voor. Typische eigenschap voor Pancars (voor 220mm, achter 235mm in de brede setup).

Ik heb deze vandaag binnen gekregen voor mijn 10SL. 8O HPI TVR Tuscan Speed Six 200mm. Uiteraard wordt dit van mij niet met glittermeuk maar geel met knalroze. 8) :yes: ;)
7474_01m.jpg

En de zomervakantiebestemming is ook duidelijk, Mieders in Oostenrijk. Dit gaan we wel een paar keer doen. :D
Vind die glitter kleurtjes wel hip'
En die rodelbaan moet je smorgen's doen,na drie bakkies koffie

Vind die glitter kleurtjes wel hip'
En die rodelbaan moet je smorgen's doen,na drie bakkies koffie
Nee, die glitters is klut op een racebaan. Net als flip/flop kleuren en parelmoer. Niets is zo irritant als tijdens het rijden de kleur verandert. Leuk voor het publiek maar waardeloos om mee te racen. :yes:

En al maak je me midden in de nacht wakker voor zo'n achtbaan (ongeacht welk), you're welcome and count me in. :yes: :D

Nee, die glitters is klut op een racebaan. Net als flip/flop kleuren en parelmoer. Niets is zo irritant als tijdens het rijden de kleur verandert. Leuk voor het publiek maar waardeloos om mee te racen. :yes:

En al maak je me midden in de nacht wakker voor zo'n achtbaan (ongeacht welk), you're welcome and count me in. :yes: :D
Neem je Knalgeest mee,kan ie lekker skijten ;)

7474_01m.jpg

Jij ook leuk kappie :yes:

En die rodelbaan :shock: GÁÁÁFFFFF!!!!!!! :yes:
Jij het weer voordeel natuurlijk he, dat je sneller zal gaan ...
Massa maal zwaartekracht :rolleyes:

Je ex
*bukken gaat*
Heb ze een mail gestuurd even kijken of het wat wordt.Zal dat linkje even opzoeken
Niks doen wend gauw he

:rolling: :mrgreen:

Eerder Pancar 235mm of inderdaad 1/8. Waarom? Als je kijkt op de foto van Snoeksel, zit daar waarschijnlijk een 1/10 in. Alleen is de body aan de achterkant breder dan voor. Typische eigenschap voor Pancars (voor 220mm, achter 235mm in de brede setup).

Ik hoef niet te kijken enkelt te lezen, het stond ergens in de tekst :teacher::mrgreen:

Hierooo, en inderdaad 1/8 GT Body. :(

Dat zei ik al ja :cool:;)

Twee kleuren is bij mij ook meer dan voldoende, of koopkap he, dan is het vooraf bepaald ;)

Die baan is gaaf inderdaad, heb mijn stiefpa daar wel eens over horen praten :yes:

snoeksels ; thanx for da servo tandwielen en alu hevel , lag op da deurmat :thumbsup:
morgen avond de servo fixen , vanavond geen tijd voor .

rc planet heeft ook de uitlaat v/d baja verstuurd , ben benieuwd wanneer die binnenkomt .

zo , nu ff snel plat en opladen voor vanavond .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back