Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hij melde het gisterenavond al dat ie zou komen naar de mach
En bevalt het weer,lekker aan het werk
![]()
Vind dit wel een hippe body![]()
Je exWat denk je wie ik van de week aan de telefoon had,
En nee, natuurlijk bevalt dat niet een![]()
Eerder Pancar 235mm of inderdaad 1/8. Waarom? Als je kijkt op de foto van Snoeksel, zit daar waarschijnlijk een 1/10 in. Alleen is de body aan de achterkant breder dan voor. Typische eigenschap voor Pancars (voor 220mm, achter 235mm in de brede setup).Zijn dit geen 1/8 race bodies? Zou wel gaaf zijn deze in 1/10 te hebben![]()
Vind die glitter kleurtjes wel hip'Mooie body snoeksel.Welke is dat?
Ik heb deze vandaag binnen gekregen voor mijn 10SL. 8O HPI TVR Tuscan Speed Six 200mm. Uiteraard wordt dit van mij niet met glittermeuk maar geel met knalroze. 8)![]()
![]()
En de zomervakantiebestemming is ook duidelijk, Mieders in Oostenrijk. Dit gaan we wel een paar keer doen.
Nee, die glitters is klut op een racebaan. Net als flip/flop kleuren en parelmoer. Niets is zo irritant als tijdens het rijden de kleur verandert. Leuk voor het publiek maar waardeloos om mee te racen.Vind die glitter kleurtjes wel hip'
En die rodelbaan moet je smorgen's doen,na drie bakkies koffie
Neem je Knalgeest mee,kan ie lekker skijtenNee, die glitters is klut op een racebaan. Net als flip/flop kleuren en parelmoer. Niets is zo irritant als tijdens het rijden de kleur verandert. Leuk voor het publiek maar waardeloos om mee te racen.
En al maak je me midden in de nacht wakker voor zo'n achtbaan (ongeacht welk), you're welcome and count me in.![]()
![]()
Nee, die moet dan vast weer zijn band plakken, fappen of is gaar.Neem je Knalgeest mee,kan ie lekker skijten![]()
Of onderdelen zoeken voor zijn scalpel :murder:Nee, die moet dan vast weer zijn band plakken, fappen of is gaar.![]()
![]()
Mooie body snoeksel.Welke is dat?
Ik heb deze vandaag binnen gekregen voor mijn 10SL. 8O HPI TVR Tuscan Speed Six 200mm. Uiteraard wordt dit van mij niet met glittermeuk maar geel met knalroze. 8)![]()
![]()
En de zomervakantiebestemming is ook duidelijk, Mieders in Oostenrijk. Dit gaan we wel een paar keer doen.
Je ex
*bukken gaat*
Heb ze een mail gestuurd even kijken of het wat wordt.Zal dat linkje even opzoeken
Niks doen wend gauw he
Eerder Pancar 235mm of inderdaad 1/8. Waarom? Als je kijkt op de foto van Snoeksel, zit daar waarschijnlijk een 1/10 in. Alleen is de body aan de achterkant breder dan voor. Typische eigenschap voor Pancars (voor 220mm, achter 235mm in de brede setup).
Hierooo, en inderdaad 1/8 GT Body.![]()
Nee, die glitters is klut op een racebaan. Net als flip/flop kleuren en parelmoer. Niets is zo irritant als tijdens het rijden de kleur verandert. Leuk voor het publiek maar waardeloos om mee te racen.
En al maak je me midden in de nacht wakker voor zo'n achtbaan (ongeacht welk), you're welcome and count me in.![]()
![]()
Wanneer gaan we vliegen?