Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zodirect andere richting uitgaat, richting Exloo. Even een lang weekendje weg, genieten van de rust..

zo , was weer even gezellig bij bym , corby zat daar ook aan de koffie ;)

gelukkig geen heffing op de lipo's die bym had besteld , dat was een flauwe grap :)

ben ook niet naar lynx gegaan op de motor , mij te nat en te koud :)
geeft ook weer rust , want dan heb ik ook geen neiging om de dogfighter meteen af te bouwen ;)

de garage belde nog , beurtje volvo / stabilisator vervangen , eind demper gaar , nieuwe banden voor , en nog wat kleine dingetjes , 1100 E :shock: :-| :shock:
gewoon ff een baja in mijn ovlof stoppen :-|

hebben we het gister over gehad junkie. Dat had je veel geld gescheelt;)

klopt , maar nu is het weer klaar en hoef ik zelf niet te klooien ;)

ze gaan wel proberen de demper ff te fixen ipv vervangen , dat scheelt me 450 E :p
de stabilisator stang kost 80 E , dus dat valt mee , ben ik eindelijk van dat rare gebonk af .

nu ga ik mij lekker opsluiten in da hobby kamer en ga de baja weer opbouwen .
net ff bij de hornybach geweest voor wat afsluit rubbertjes voor de walbro carb .

*radio aanzet en verse koffie neerzet en knutselen gaat *

bij kris ook geen zelfgeklooi.
Mwoah, we weten allemaal hoe Kris zijn vliegtuigen eindigen. :? Breng ik mijn auto toch liever naar een garagebedrijf. :yes: ;)

Geen idee hoe vroeg/laat ik bij de MACH ben. Eerst klus in Amsterdam afronden. Als het mee zit ben ik nog voor het eten thuis. In de praktijk gaat het nooit in één keer goed dus zal wel later worden. :(

zobandjes van de scalpel even perfect gevlakt, nu passen ze perfect op elkaar. Heel klein naatje nog te zien. Hoe verlijm ik dat foam van die bandjes sleur?

zobandjes van de scalpel even perfect gevlakt, nu passen ze perfect op elkaar. Heel klein naatje nog te zien. Hoe verlijm ik dat foam van die bandjes sleur?
Niet. 8O Of je moet rubberlijm hebben die niet als harde lijmresten opdroogt. :? Als je het met CA of bisonkit doet, zal de band slijten en de harde lijmlaag niet. Dan rijdt het echt niet meer. En sowieso twijfel ik of dit goed rijdt. Je wilt je banden zo dun mogelijk voor zo min mogelijk wrijving (en dus meer snelheid). Hoe breder je banden, des te moeilijker het sturen wordt. Brede banden is een compromis tussen het vermogen nog op de weg krijgen en nog dun genoeg om normaal te rijden. Goed smeren met rubberoplosser is een beter middel dan te brede banden. :teacher:

En mijn 10SL is stuurbaar. :banana: Maar wat een maf volk daar in Bloemendaal. Staat zo'n mingool een CopterX 500 "te testen" terwijl er een smurfje van een jaar of drie langs stormt om naar de treintjes in de vitrine te kijken. :hammer: :evil: Echt, ik heb me niet ingehouden om hard op te zeggen dat hij levensgevaarlijk bezig was. :?

*weer door gaat met zandlopertjes bezichtigen* :pc: :cry:

bij kris ook geen zelfgeklooi.

ik kan het ook allemaal wel zelf , maar de garage is op 5 minuten loop afstand van mijn huis , sleutel ik lekker aan mijn baja thuis ,en de monteur aan mijn volvolien :cool:

en geld moet rollen ;)

zo , mijn baja begint er weer op te lijken , misschien straks nog ff testen op het plein , ben vooral benieuwd naar het zachte geluid van het standaard potje .
die blijft erop tot de getunde stille rd logics pijp binnen is .
geen herrie meer voor junkie , moet wel ontspannen blijven de hobby :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back