Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Phil hoelaat vertrekken we naar harem vanavond?
Gezellig man,en gaaf een echte marderHet spijt me jullie jongens maar zondag..................................GA IK GEWOON MEE!!!!!!!!!!!!!!
Het spijt me jullie jongens maar zondag..................................GA IK GEWOON MEE!!!!!!!!!!!!!!
na het etenHoelaat wil jij vertrekken?
Kom ik net thuis tref ik dit voor mijn deur aan 8O. Lekker zo voor het stormachtige weekend. Hoe ga ik zondag mijn indoorvlieger in de auto krijgen met die wind???? Mijn auto kan niet eens meer in de buurt van mijn huis komen
Wordt ook aardig zeeziek van die rupsies voor me... huis staat te shaken
![]()
Vanuit Ruben zijn slaapkamer
![]()
Heb je glasvezel aangevraagd? 8OKom ik net thuis tref ik dit voor mijn deur aan 8O. Lekker zo voor het stormachtige weekend. Hoe ga ik zondag mijn indoorvlieger in de auto krijgen met die wind???? Mijn auto kan niet eens meer in de buurt van mijn huis komen![]()
Duurde bij mij ook 5 dagen. 8ONog steeds pijn in me waffel en niet lekker. Mischien toch niet zo goed voor je die plaatselijke verdoving, x8 ofzo.
Zit ik me daarvoor uit de naad te sleutelen en hemel en aarde te bewegen om onderdelen te kopen.zondag ga jij maar gewoon vliegen op das velt , gaan wij met de baja's naar ht
Duurde bij mij ook 5 dagen. 8OIs niet grappig. :nooo: Gelukkig volgende week kijken of er wat leuks in die ruimte te plaatsen is (ook ruimschoots ter waarde van een Baja met hop-ups).
![]()
Een dikke spijker overdwars,las ik er wel een paar punten op.Maar die grote open ruimte van 3 kiezen achterelkaar die pleite zijn
Zit ik me daarvoor uit de naad te sleutelen en hemel en aarde te bewegen om onderdelen te kopen.
U wordt bedankt!
PS:Gaat ik wel met Kobus , Snoek en Siggy naar alkmaar.
Tandarts raadde een brug af. Implantaat is makkelijker en steviger.Hebben wij het ook over gehad. OP demeeste plekken kunnen gewoon bruggen. Maar die grote open ruimte van 3 kiezen achterelkaar die pleite zijn wordt wat moelijker, maar vooral duurder. 9 December weer heen....
Dat weet ik toch we gaan zondag gewoon met z'n allen,maakt mij niet uit waar.je weet toch hoe serieus het forum is
als jij niet gaat rijden ,gaat ik ook niet![]()
Wel als 1:12 "donuts", da's alleen het rubber, zonder de velgen.alsi k dat foam nou kon krijgen ergens.....................