Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Kris,

Ze hebben alleen werkzaamheden bij Cor op het veld gedaan. Bij ons
Kon nog niets gedaan worden. Ze hadden ons nieuwe veld niet moeten
spitten. We moeten even wachten dat de grond bevroren is.
Ons oude veld is nog prima bruikbaar om te vliegen. Morgen zal dat nog
wel lukken,maar zondag verwachten ze slecht weer.

Gr. Jasper

Ik zal morgen ons veld ff omploegen :-)

zo , baja staat klaar voor de miezerbash zondag , kan die lekker vies worden .:cool:
de carb werkt wel goed denk ik , loopt aan beide zijden in keeringen , afgedekt met nog een afdekrubber , dus feitelijk dubbele keeringen .
moet nog ff inlopen , gaat licht stroef , maar voelt goed aan ,door een externe trekveer komt het gas weer mooi terug .

zo even in de tuin starten , kan nu prima door het standaard potje :cool:

:n00b:
zo , baja staat klaar voor de miezerbash zondag , kan die lekker vies worden .:cool:
de carb werkt wel goed denk ik , loopt aan beide zijden in keeringen , afgedekt met nog een afdekrubber , dus feitelijk dubbele keeringen .
moet nog ff inlopen , gaat licht stroef , maar voelt goed aan ,door een externe trekveer komt het gas weer mooi terug .

zo even in de tuin starten , kan nu prima door het standaard potje :cool:

Hoop dat we Zondag kunnen rijden, de weersvoorspelling ziet er niet gunstig uit :(

:n00b:

Hoop dat we Zondag kunnen rijden, de weersvoorspelling ziet er niet gunstig uit :(

we zien het wel ,met een beetje miezer kan je met autootjes nog wel raggen , vliegen is dan niet lekker .

net ff in de tuin de baja gestart , loopt prima , alleen is de rd logics nog stiller dan de standaard pot , rd logics heeft een mooie diepe brom en toch veel vermogen .

nu even de nieuwe nano-tech's voorzien van deans ,zodat de funjet ook weer los kan .:p
en de mite vliegt wel met wk 5 a 6 hoor :yes:

zo meteen da voice koekeloeren onder het knutselen

net met maris overlegt , maar ik kan ook morgen rijden ,en zondag gezinnetjes dag houden .

dus willen we op zeker gaan betreft het weer ,is morgen een betere optie .

kan iedereen ook morgen ?

Dat snap ik dondersgoed Siggy;)

En nee, die gehaktmolen blijft lekker bij mij ;) Het is niet het 1 of het ander, ik wil het gewoon allemaal :D

Ik blijf gewoon voorlopig weg bij de club. A.S. Dinsdag even mijn contributie betalen, en een praatje maken met de leuke mensen die er rondlopen, en weer weg. Voor mij geen wekelijks naar de club meer. Alleen wanneer het MIJ uitkomt, of als een normaal en leuk clublid iets van me nodig heeft. Ik vind het wel best zo, en wat de zomer aangaat zie ik dan wel weer. Maar voor nu is het heli-simmen, en indoor rijden( als ik is een keer niets heb dat me tegenhoudt naar de MACH te gaan op Vrijdag. En rondkijken/ sparen voor een dikke 1/8 offroader.

Echt niet, jij snapt nog niet helemaal hoe HT offroaders met elkaar omgaan he ? ;)

*trap die gehaktmolen op MP en koop een Baja :D

Morgen ook goed asse we maar kenne lope legge raggen.

that's da spirit :cool:

hopen dat snoek en kobus ook morgen kunnen , verplaatsen we het bash plezier naar morgen ,dan is het zeker droog :D

knalgeest , kom je morgen ff met je heli naar ht , prima te doen daar , leg je gewoon je automat neer als landings stip ;)

*snel verder lipo's laden gaat *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back