Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klut!! vergeten te bestellen! :rolleyes: :n00b:

Nu we het daar toch over hebben:

welk type gloeipluggen zijn het beste voor de winterperiode? (HPI K46 Big Block)
Diegene die lekker warm worden ;)
Volgens mij van hpi nr 4
maar bij andere merken is het getal net weer anders
Heb ze hier ook van fire power en dat is 3

Laatst bewerkt:
Ietsje duurder maar geen gezeik met douane en onverwachte kosten. Verzendkosten zijn $9,99 tot 10kg.

ja heel leuk , maar net niet de lipo's op stock die ik nodig heb :-| (3s 2200 40c )
anders was het geweldig geweest .
hoe lang duurt het als ik toch de niet op stock bestel ?

Dat is grappig :rolleyes:

Zit ik ff bij pk te gluren voor pluggen (zoekopdracht : plug) kom je een ngk cmr7h bougie tegen die € 9,95 kost , blader je twee pagina's verder , kom je dezelfde bougie tegen , alleen dan staat er hpi cmr7h en kost ie ineens € 18,35 :hammer:

@Frank: Jij hebt een poos terug geinventariseerd wie er interesse heeft om weer indoor te vliegeren.. Is daar al iets van bekend?

ja heel leuk , maar net niet de lipo's op stock die ik nodig heb :-| (3s 2200 40c )
anders was het geweldig geweest .
hoe lang duurt het als ik toch de niet op stock bestel ?
Van enkele dagen tot enkele maanden, net hoe snel de voorraad vanuit Hongkong aangevuld wordt. :?

Zit ik ff bij pk te gluren voor pluggen (zoekopdracht : plug) kom je een ngk cmr7h bougie tegen die € 9,95 kost , blader je twee pagina's verder , kom je dezelfde bougie tegen , alleen dan staat er hpi cmr7h en kost ie ineens € 18,35 :hammer:
Maar dan zit er wel een blister omheen met HPI er op. 8)

@Frank: Jij hebt een poos terug geinventariseerd wie er interesse heeft om weer indoor te vliegeren.. Is daar al iets van bekend?

dit jaar is toch indoor met autootjes ? indoor vliegen is zo 2010 ;)

Van enkele dagen tot enkele maanden, net hoe snel de voorraad vanuit Hongkong aangevuld wordt. :?

is er nog voorkeur/ kwaliteit verschil in de turnigy nano-tech en zippy ?
of maakt het weinig uit ?

dus jij hebt de hpi versie gekocht ? :)

als ik je onderschrift lees denk ik van wel ;)

Hebben ze ook een mooi overzichtje voor bij PK ;) :D

ik zal weer naar
logo_hansanders.jpg
moeten...:rolleyes:

*gaat verder zoeken*

:n00b:

Truste jongens.

---de wakkermaker niet hoeft in te stellen want de 2 levende wakkermakers staan toch wel op mijn bed te springen straks--- :sleepy:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back