No problemoGloeiplugjes ook gevonden ?
Klut!! vergeten te bestellen!

Nu we het daar toch over hebben:
welk type gloeipluggen zijn het beste voor de winterperiode? (HPI K46 Big Block)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
No problemoGloeiplugjes ook gevonden ?
Diegene die lekker warm wordenKlut!! vergeten te bestellen!:n00b:
welk type gloeipluggen zijn het beste voor de winterperiode? (HPI K46 Big Block)
Ietsje duurder maar geen gezeik met douane en onverwachte kosten. Verzendkosten zijn $9,99 tot 10kg.
En nog wat trekstarters meen ik![]()
Klut!! vergeten te bestellen!:n00b:
O ja moet je hem wel ombouwen naar 34/20 BYMAls je nou je spur op 64 pitch houdt,met 100 tandjes,en je pinion op 34 dan kom je op 5.00 uit![]()
Van enkele dagen tot enkele maanden, net hoe snel de voorraad vanuit Hongkong aangevuld wordt. :?ja heel leuk , maar net niet de lipo's op stock die ik nodig heb :-| (3s 2200 40c )
anders was het geweldig geweest .
hoe lang duurt het als ik toch de niet op stock bestel ?
Maar dan zit er wel een blister omheen met HPI er op. 8)Dat is grappig![]()
Zit ik ff bij pk te gluren voor pluggen (zoekopdracht : plug) kom je een ngk cmr7h bougie tegen die € 9,95 kost , blader je twee pagina's verder , kom je dezelfde bougie tegen , alleen dan staat er hpi cmr7h en kost ie ineens € 18,35![]()
Maar dan zit er wel een blister omheen met HPI er op. 8)
@Frank: Jij hebt een poos terug geinventariseerd wie er interesse heeft om weer indoor te vliegeren.. Is daar al iets van bekend?
Van enkele dagen tot enkele maanden, net hoe snel de voorraad vanuit Hongkong aangevuld wordt. :?
Dat is grappig![]()
Zit ik ff bij pk te gluren voor pluggen (zoekopdracht : plug) kom je een ngk cmr7h bougie tegen die € 9,95 kost , blader je twee pagina's verder , kom je dezelfde bougie tegen , alleen dan staat er hpi cmr7h en kost ie ineens € 18,35![]()
Hebben ze ook een mooi overzichtje voor bij PK![]()
![]()