Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
We mogen weer inderdaad :sad: ... echt goeie timing dit, vannacht halve nacht op en naast de pot gelegen, blegh ...
*zo maar naar mn werk toeslepen, nu ziekmelden is niet het beste idee van Nederland zeg maar :mrgreen:*

iedereen gefeliciteerd omdat het hier lekker rustig is ;)

zo , net even een klusje gedaan bij mij in de buurt ,en nu weer thuis , maar ik ken mezelf , en heb heels geen zin om naar een volgende klus te gaan :-|

moet nog wat boekhouding doen , dus dat eerst en vervolgens lekker knutselen aan de baja en de dogfighter :p
denk dat ik eerst ff een zonnebankier pak , dat klusje daarstraks was een buitenklusje ,best fris dus .

knalgeest ; zijn die traxxas auto's ook in kit te krijgen ? ik zie ze alleen in rtr .
en wil wel een 1/8 model , 1\10 is best klein .

Dus je had net zo goed kunnen blijven vliegen bedoel je:confused::confused::confused:

of het nou vliegen is of rijden , het is allebei leuk , en ik blijf ook wel vliegen , gaat er mij om waar en met wie ik het gezellig vind , daar is waar ik ga ,en dat is momenteel ht/alkmaar of welk vrijgebied dan ook , en ik vind autootjes /baja's erg gaaf , dat hou ik erin ;)

het clubgebeuren heb ik even geen enkele behoefte meer aan , misschien komt dat weer ,misschien ook niet , we zien wel .

daarom bouw ik ook de dogfighter , kun je overal mee vliegen , evenals de funjet ;)

daarom bouw ik ook de dogfighter , kun je overal mee vliegen , evenals de funjet ;)

De EZ* is er weer helemaal klaar voor. Ga wel dogfighten met de EZ. Ga geen nieuw kistje kopen om aan stront te vliegen (als ik er al een kistje voor heb liggen :yes:)

Nu eerst even de auto wassen, boodschappen doen en dan de auto van binnen even schoonmaken.
Dan een kop thee en aan den knutsel en den opruim. Want... werken jullie maar lekker hard! Ik geniet nog even van mijn laatste dagje vrij zijn :).

Morgen overigens een gesprek met uitkomst hoe mijn toekomst eruit gaat zien (voorlopig dan). Dus wel spannend.

En donderdag gelijk een sollicitatiegesprek. Ook spannend dus!

Junkie dan komje in de Summit of e_max van traxxas en die zijn een stuk duurder dan de Rustler. De e-max is in feite een savage flux.

Edit: of een E-revo die is helemaal vet :)

En de e-max heb dubbelle motoren.

Laatst bewerkt:
De EZ* is er weer helemaal klaar voor. Ga wel dogfighten met de EZ. Ga geen nieuw kistje kopen om aan stront te vliegen (als ik er al een kistje voor heb liggen :yes:)

Nu eerst even de auto wassen, boodschappen doen en dan de auto van binnen even schoonmaken.
Dan een kop thee en aan den knutsel en den opruim. Want... werken jullie maar lekker hard! Ik geniet nog even van mijn laatste dagje vrij zijn :).

Morgen overigens een gesprek met uitkomst hoe mijn toekomst eruit gaat zien (voorlopig dan). Dus wel spannend.

En donderdag gelijk een sollicitatiegesprek. Ook spannend dus!

goed bezig , geniet van je dagie;)

en nee , het is niet de bedoeling om de dogfighter meteen aan stront te vliegen , hij moet eerst even oud worden ;)
maar ik kan jouw wel ontwijken met de dogF ,deze zal heel wat rapper sturen dan een vrachtschip zoals de ez :)

heb er een snelle metalgear servo op hoogte ,dus ben zo weg :p

wauw , me wat meer verdiept in traxxas , erg mooi spul ook :cool:
ben bang dat er wel 1 gaat komen , danwel de E revo of de emax , maar denk dat de E revo wat meer geschikt is , deze modellen zijn ook wat groter , en gelijk ook duurder :-| , de E revo komt op 679 incl 80 A regelaar ,en 2300kv binnenloper , zit helaas ook een zender bij , je hebt die karretjes niet in kit helaas
dus komen er nog hk lipo's in 2x 2s , ga echt geen hardcase lipo's kopen van 60E per lipo , bovendien heeft de e revo mooie afgesloten lipo bakjes.

ff loeren op een gebruikt exemplaar en al die nitro rommel verkopen hier .

iemand nog een savage nodig ? :p

spikkel ; koop aub mijn mustang , je krijgt hem voor een geknepen prijs incl dat dikke 20cc saito blok er ook bij :cool:

spikkel ; koop aub mijn mustang , je krijgt hem voor een geknepen prijs incl dat dikke 20cc saito blok er ook bij :cool:

Stuur me maar een voorstel :P

Enne.. ik zal zorgen dat mijn EZ een stuk rapper stuurt.. Ik kan mij deze nog herinneren......

(vanaf 0.50)

Laatst bewerkt door een moderator:
mag ook in 2 termijnen , no problemo , maakt je beslissing wellicht wat makkelijker ;)

Maakt voor de beslissing niet veel uit. Ik ben er meer voorstander van om in 1x te betalen. Ook voor jou fijn ;-). Maare, ik kom er zeker op terug. Mooi aanbod zeg ik je!!!!!

Maakt voor de beslissing niet veel uit. Ik ben er meer voorstander van om in 1x te betalen. Ook voor jou fijn ;-). Maare, ik kom er zeker op terug. Mooi aanbod zeg ik je!!!!!

wat jij wilt ;)
is leuker als hij bij een vliegmaatje terecht komt ;), en voor dat geld kun je het altijd wel weer kwijt , of je pa neemt hem later een keer over .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back