Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mogge slaap koppen wakker worden we mogen weer![]()
enbovendien , de autootjes zijn bijzaak , gewoon slap ouwehoeren met een stel gekken op een veld is minstens zo leuk![]()
Dus je had net zo goed kunnen blijven vliegen bedoel je![]()
daarom bouw ik ook de dogfighter , kun je overal mee vliegen , evenals de funjet![]()
De EZ* is er weer helemaal klaar voor. Ga wel dogfighten met de EZ. Ga geen nieuw kistje kopen om aan stront te vliegen (als ik er al een kistje voor heb liggen)
Nu eerst even de auto wassen, boodschappen doen en dan de auto van binnen even schoonmaken.
Dan een kop thee en aan den knutsel en den opruim. Want... werken jullie maar lekker hard! Ik geniet nog even van mijn laatste dagje vrij zijn.
Morgen overigens een gesprek met uitkomst hoe mijn toekomst eruit gaat zien (voorlopig dan). Dus wel spannend.
En donderdag gelijk een sollicitatiegesprek. Ook spannend dus!
Edit: of een E-revo die is helemaal vet
.
spikkel ; koop aub mijn mustang , je krijgt hem voor een geknepen prijs incl dat dikke 20cc saito blok er ook bij![]()
ondertussen zijn deze 2 alweer verzonden naar mij: HobbyKing R/C Hobby Store : Turnigy 4000mAh 2S 30C hardcase pack (DE Warehouse)
Stuur me maar een voorstel
Enne.. ik zal zorgen dat mijn EZ een stuk rapper stuurt.. Ik kan mij deze nog herinneren......
(vanaf 0.50)
guitig hoor![]()
@Junkie: PB gezien, ga er nu even heel hard over nadenken
Kom er zo bij je op terug.
mag ook in 2 termijnen , no problemo , maakt je beslissing wellicht wat makkelijker![]()
Maakt voor de beslissing niet veel uit. Ik ben er meer voorstander van om in 1x te betalen. Ook voor jou fijn ;-). Maare, ik kom er zeker op terug. Mooi aanbod zeg ik je!!!!!