Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
jongens ; er zijn regels op dit forum ; er word niet gereld :teacher:![]()
Als dat gebeurd,dan zijn je gebeden gehoordCheck, goed voorbeeld doet volgen. PB heeft in zijn heli ook al aardig een ESC opgerookt. Nu Snoeksel nog.:lol:
![]()
Als dat gebeurd,dan zijn je gebeden gehoord
Ik hoop van niet natuurlijk.Batterijen zijn onderweg,denk alleen dat ik hem omgooi naar 34/20 pulleyes.Dan heb ik iets meer keus in div tandwielen en pinions.Dus ook meer mogelijk om in de buurt van de 5.0 FDR te komen en div rollouts.Dus meer mogelijkheden om te proberen![]()
Iemand trouwens nog een peiling verrichten voor de gemeente Zaanstad?
Iets met een jaarlijkse enquete, en 4500 willekeurig gekozen inwoners
Neemt maar een uurtje in beslag ofzo ...
Enkel vandaag te voltooien, inloggegevens per PriBe te ontvangen.
En daarna een jaar lang spam per reguliere post en email, bleek ook te komen door een enquete ingevuld voor de gemeente
Nee, dank u...
69/24 of70/24 of 72/25 73/25 of 75/26 76/26 78/27 of 79/27 81/28 82/28 84/29 85/29 87/30.Maar ook allemaal verschillende rollouts.Dus iets meer speling als de 38/16 pulleyesOp welke spur en pinion ga je dan, op 34/20?
69/24 of70/24 of 72/25 73/25 of 75/26 76/26 78/27 of 79/27 81/28 82/28 84/29 85/29 87/30.Maar ook allemaal verschillende rollouts.Dus iets meer speling als de 38/16 pulleyes
Ha ha ha was je al een tijdje.........Zie mijn nieuwste handtekening ....![]()
Had je 8 jaar geleden aan moeten denken :murder:druk met sintergedoe en inkopen :-| daar hou ik dus geheel niet van
vntm
Ha ha ha was je al een tijdje..........Ga nu nog naar de aandrijfriem kijken.Zal waarschijnlijk ook een kleinere op moeten als je je spur erg verkleind,maar das leuk om uit te zoeken.Jij had zeker de inimini ontvangert er tussen gepropt
![]()
Wordt allemaal op en in elkaar,eerst de Baja even onderhanden nemen straks.Mocht het nog knap weer worden van het weekend,kunnen we in ieder geval op padIk heb de SR3100 ertussen gezet, de 3500 kreeg ik niet geBYMd![]()
Daarom is een eigen mailserver zo leuk. Elke flut club zijn eigen emailleerde als ze zeggen niets te doen met je gegevens. En een paar maanden later zie je zo aan wie ze het verkocht hebben. Beste deal was een weekje Center Parcs in een VIP huisje voor half geld. 8)Ja en het leuke is dat ze beweren dat het anoniem is .... uhuh ....
siggy ; is dit wat voor je ? Marktplaats.nl > traxxas E maxx RTR 1/8 4x4 2,4 Ghz RTR - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw | Radiografisch | Auto's , ziet er ook wel gezellig uit
zoooo , en weer thuis aan de pint !!
ik word moe van dat gewerk , morgen nog een dagje , en dan weekEINDE .
dan druk met sintergedoe en inkopen :-| daar hou ik dus geheel niet van
vntm
Zo nog even naar de club wat knutselen aan het autootje. 8O :lol:
Vrijdag geen rijden, iets met die slappe zonder zijn knol.Zondagmiddag misschien nog wel even wat meters maken.
![]()