marcelsiggery
Forum veteraan
bullshit Siggy. Doe je research. Revo is een superbak.
Wat nou bullshit ? Alles heeft zijn prijs sufkut

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
bullshit Siggy. Doe je research. Revo is een superbak.
Jij hebt gisteren zoveel in 1 keer gevreten,waar een ander een week over doetKan ik wel gebruiken, voedeslvergiftiging is nie leuk nie :sad:
Ik denk dat deze reactie meer over jou zegt dan over sleur of over mij![]()
Zielig figuur ben ik soms Bym
Tsjah dat zijn je eigen woorden![]()
Joehoe..... Rellûh!!!
Even gecontroleerd. Vanwege het kantelen/veren van de achterbrug, moet ik minimaal 8mm hoogte hebben. Heb jij nog een stukje 2mm dik liggen? Kan ik ook die strip voor tussen de voorwielophanging maken.klein stukje carbon hebik ook wel voor je sleur.
Hopla, groot voordeel van elektro: Veel rook en rare luchtjes als het mis gaat. Ik had de pinion iets ingekort zodat het hele loopvlak op de spur gear liep. Sluit ik alles aan, laat de motor lopen, rammelt een schroevendraaier van een ophoging en maakt zo precies kortsluiting op de polen van de motor. Met enig geknetter en veel rook kwam de regelaar abrupt aan zijn einde.![]()
Strookje mag 80x5mm zijn, 2mm dik. En de plaatjes onder de regelaar zijn niet vierkant maar moeten trapezium vormig zijn zodat ik de plaatjes met twee verzonken schroeven vast kan zetten, a=32mm, b=47mm, h=29mmhoe groot?
Check, goed voorbeeld doet volgen. PB heeft in zijn heli ook al aardig een ESC opgerookt. Nu Snoeksel nog.Ik bedenk me net wat, ik weet, trager dan gewoonlijk, je bent welkom bij de ESC SMOKE ON club:rolling:
![]()