Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zou je met die Baja's niet op die crossbaan terecht kunnen op de hoek bij het veld??? mooie schansen ook, en je hebt tenminste een circuit waar je wedstrijden kunt doen ook!!!!!
ach staat idd voor auto club heemskerk ;) zijn er daar nog vliegers dan :confused:

ik zag laatst op foto's dat ze een lange baja baan aan het realiseren zijn , ik zeg goed bezig :)

en nee , geen gehobby dit weekend , iedereen druk met dat sint gedoe en bovendien vies weertje .
wel lekker klooien aan de dogfighter /baja en wie weet een E-revo :shock: , je weet maar nooit :)

Auto Club Heemskerk, dus......

wissen10slach.jpg

jullie kunnen toch wel een beetje sturen?
in het echt is een baan ook een meter of 7, lijkt me wel redelijk op schaal dus, mooie inhaalacties mogelijk ook!!!!!
in het weekeind is er toch nooit iemand, en net wat ik al eerder zei, daar kun je tenminste ook een beetje echte wedstrijden houden:D
Beetje smal allemaal :cool:

geen idee wat ik uit deze reactie op moet maken..is dit al eerder geopperd, of is het echt een goed idee........:confused:

daar hadden we al aan gedacht , maar de baan is niet echt voor baja's , meer voor 1/8 modellen .

wellicht ga ik eens aankloppen bij een boertje , of hij een leuk stukje baja grond heeft , maar zodra het (veel) geld kost word het zeuren , daar is de groep te klein voor i think

Zo nog even naar de club wat knutselen aan het autootje. 8O :lol: :yes:

Vrijdag geen rijden, iets met die slappe zonder zijn knol. ;) Zondagmiddag misschien nog wel even wat meters maken. :D

Morgen avond concert van Deep Purple in Arnhem dus Vince en ik gaan ook nie rijden nie.

geen idee wat ik uit deze reactie op moet maken..is dit al eerder geopperd, of is het echt een goed idee........:confused:

Destijds heb ik al eens een heel uitgebreid en uitgewerkt PVA geopperd maar het bleek financieel niet haalbaar, diegene die het crossveld "beheert" heeft een beetje dollar tekens in zn ogen dansen, en vroeg een belachelijk hoog bedrag ...

Dacht zn eigen hobby ermee te kunnen gaan bekostigen ofzo :hammer:

Laatst bewerkt:
wellicht ga ik eens aankloppen bij een boertje , of hij een leuk stukje baja grond heeft , maar zodra het (veel) geld kost word het zeuren , daar is de groep te klein voor i think

Zelfs toen de groep BAJA rijders nog mega groot was, en er amper nog iemand lid was van de ACH, was het financiele draagvlak te klein :mrgreen:

De kuil in ijmuiden? of de motorcrossbaan naast het veld ?

daar hadden we al aan gedacht , maar de baan is niet echt voor baja's , meer voor 1/8 modellen .

kuil in IJmuiden is anders geen gek idee, ook lekker groot, plenty hobbels en ook snelle stukken, en als je boven staat een goed overzicht

Klopt inderdaad, lijkt mij ook een kicken plek om te kunnen rijden :yes:
En niemand die je wat doet, op de twee wielers na dan :p, en een aantal flinke uitdagingen langs de steile wand :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back