Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ja dat is waar , jij krijgt het zelfs met een baja voor elkaar:-|
mij nog niet gelukt geloof ik :cool:

net de minicen even een update gegeven betreft het onewaylager probleem
gewoon een klein gaatje geboord door de trekstarterkapje , waar zo'n rietje van de wd40 doorpast , even spuiten en hij doet het weer , boutje door het geboorde gaatje en klaar :p

het is niet zozeer dat het onewaylager versleten is ,maar gewoon vet slaat .

straks ff kijken of het ook met de savage lukt , maar ik geloof dat de oneway daarvan dieper in het blok ligt , ff kijken dus .
maar het zou wel mooi zijn , want dan zijn we van het vetgeslagen lagertje verlost

Word aan gewerkt.

:banana:

<knip>
het is niet zozeer dat het onewaylager versleten is ,maar gewoon vet slaat .

straks ff kijken of het ook met de savage lukt , maar ik geloof dat de oneway daarvan dieper in het blok ligt , ff kijken dus .
maar het zou wel mooi zijn , want dan zijn we van het vetgeslagen lagertje verlost

Junkie:

Deze dude heeft ook een aanpassing gedaan op het oneway lager systeem:

Laatst bewerkt door een moderator:
ja dat is waar , jij krijgt het zelfs met een baja voor elkaar:-|

Niet zo moeilijk om te doen hoor , je maakt gewoon volgas een sprong of landing die eindigt in een radslag of tig en als je dat maar vaak genoeg doet lukt het vanzelf ;)

en anders zorg je gewoon dat je in de weg rijdt bij snoeksel :rolleyes:

Niet zo moeilijk om te doen hoor , je maakt gewoon volgas een sprong of landing die eindigt in een radslag of tig en als je dat maar vaak genoeg doet lukt het vanzelf ;)

en anders zorg je gewoon dat je in de weg rijdt bij snoeksel :rolleyes:
Ha ha ha ha,die baja van jou komt gewoon op het maagdelijk wit af van mijn tuut :cool:

lol, en wat heb jij gekrijgt Sleur?
Een envelop met rekeningen. :( Ah ja, en een nette rugzak voor het wandelen. Hoef ik die twee flessen water niet meer in mijn handen te houden. Tevens zit er een dikke 5000mAh LiPo in die zichzelf ook via een zonnecel oplaadt (via stopcontact is sneller) en telefoon/gps via USB voedt. 8) Geen zorgen meer om een lege telefoon aan het eind van een flinke wandeling met geokletsen tussendoor.

/nerd

bart , de vlieger met het oneway lagert gaat niet op voor de K 4.6 bigblock , daar zit de oneway in het blok :-|

en verder ,zoals hij het doet , dan draait volgens mij wel de hele tijd de starter tandwielen in het rond , ik weet niet of dat wel gaat .

Ah ja, en een nette rugzak voor het wandelen. Hoef ik die twee flessen water niet meer in mijn handen te houden. Tevens zit er een dikke 5000mAh LiPo in die zichzelf ook via een zonnecel oplaadt (via stopcontact is sneller) en telefoon/gps via USB voedt. 8) Geen zorgen meer om een lege telefoon aan het eind van een flinke wandeling met geokletsen tussendoor.

/nerd

Moet wel de zon schijnen :p Welke heb je, ik heb namelijk ook eens gekeken voor zo'n tas maar ik vond ze nog erg kostbaar :yes:

Foto's! :thumbsup:

:mrgreen: Het is natuurlijk ook gewoon een woest aantrekkelijke tuut :D
Dat wel :mrgreen:.Nog steeds niets gesoldeerd alleen maar spelletjes gedaan en toastjes gegeten en pils gedronken.Wel het oud hollandsche sjoelbakken weer gedaan,blijft erg leuk om te doen :D

Dat wel :mrgreen:.Nog steeds niets gesoldeerd alleen maar spelletjes gedaan en toastjes gegeten en pils gedronken.Wel het oud hollandsche sjoelbakken weer gedaan,blijft erg leuk om te doen :D

Dat heb ik al jaaaren niet gedaan , vroeger bij ons thuis bijna wekelijks . ;)
Was altijd errug gezellig . :D

We hadden een mooie echte wedstijd bak , die in de loop van de tijd verdwenen is , geen idee waar dat ding gebleven is . :-? :(

Hallooo, ik maak ook eens 1 keer een opmerking........Zal me in het vervolg inhouden........al denk ik persoonlijk dat er wel meer mensen zijn die zich dit dan aan mogen trekken...........

(valt me mee dat er mensen zijn ndie het uberhaupt kunnen vertalen)
Lol, iets met een duitse tekst van iemand met een E en 68. :rolling:

Moet wel de zon schijnen :p Welke heb je, ik heb namelijk ook eens gekeken voor zo'n tas maar ik vond ze nog erg kostbaar :yes:

Foto's! :thumbsup:
Voor de helft van de prijs in de opruiming bij de Wehkamp . Niet mijn toko maar scheelde wel heel veel qua financieel geld. :yes:

Hallooo, ik maak ook eens 1 keer een opmerking........Zal me in het vervolg inhouden........al denk ik persoonlijk dat er wel meer mensen zijn die zich dit dan aan mogen trekken...........

(valt me mee dat er mensen zijn ndie het uberhaupt kunnen vertalen)
Tsja, kennelijk ligt de loting voor Nederland-Duitsland bij meegluurders nog steeds gevoelig. :? ;)

Nou, lekker dan. Kan niet eens meer op mijn PS3 spelen. Geconfisqueerd door de kids met hun nieuwe spelletje. Wel übergaaf dat je tijdens het spel gewoon van poppetje wisselt omdat je andere talenten nodig hebt. Aanrader voor aapjes van 7 tot 12 jaar (mits je een PC met genotsknots, Xbox 360, Wii of PS3 hebt). Ook aardig dat ze samen moeten werken. Heeft al heel wat lelijke woorden opgeleverd. :?

Naam van het spel dan? ;)

P.S. voor degene die van snelheid op vlakke stukken houden en gek zijn op wheelies :cool:

obr twin sand runnin 1 5-7-11 :: MOV01002.mp4 video by chancebaja - Photobucket

Shit, was een vermogen heeft dat ding man :shock:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back