Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De voorkeur is wat jij lekker vind rijden voor het soort terrein waar je op rijdt. Voor asfalt heb je een andere afstelling dan voor gras. En voor los vlak zand weer anders dan voor zand met hobbels. En voor harde gravel banen weer anders. En dat geldt ook voor de bandenkeuze en de vertanding. Welkom in de autowereld (net als in de full scale autowereld overigens).Volgas door de bochten hier op het asfalt viel even tegen![]()
ROLLUHHHHHH.
Maar het is dus voorkeur Sleur? Het is net zoiets als die plastic klemringen die je op de schokbrekers achter de veer kan klemmen, om meer spanning op de veer te verkijgen. Ik begrijp niet wat nou de beste afstelling is.
Veel te hoog. Voor 3,5mm en achter 3,5mm tot 4,0mm. Met 5mm ga je last van grip roll krijgen en om in snelle bochten. Of je moet je banden glad houden (niet smeren).5mm achter, 4,5 mm voor![]()
Pffff, na 3 minuten was ik dat geouwehoer wel zat. Echt zo'n Amerikaans filmpje van iemand die teveel praat. Nuttig filmmateriaal was 19 seconden, onnozle geleuter was 9 minuten.Dit is gaaf:
Vervelend zeg ,net een nette flux gekocht, lots of powerrrrr.
Doorslaggevend was dat ik daar erg veel onderdelen van heb , en vind de hpi techniek erg mooi.
Prima speeldingetje voor erbij .
Een felicitatie waard denk ik![]()
Maar uhhh de Flux is toch een heel andere auto als de brandstof savage? Onderdelen die verwisselbaar zijn nihiel volgens mij.
Zie uitleg kobusGaaf hoor Junkie![]()
Maar uhhh de Flux is toch een heel andere auto als de brandstof savage? Onderdelen die verwisselbaar zijn nihiel volgens mij.
Baja is da master hoor ,savielipobom is voor erbijDat valt best mee hoor Pieter , hpi bouwt geen compleet nieuwe/andere auto maar borduurt verder op een vorige waardoor je heel lang parts kunt uitwisselen/upgraden zonder al teveel moeite/kosten![]()
![]()
Kijk maar eens op deze pagina , als je op de parts klikt kun je zien waar alles op past
HPI Savage Flux HP RTR 2.4GHz Standard Parts | HPI Europe
@ Junkie gefelicteerd , electromofiel![]()
Tja dat dan weer wel,zal er een x aantal bestellen gaanGefeliciteerddat wordt weer veel accu's laden erbij
![]()
Vandaag weer fijn een dagje een klant installatieinstructies geven.c: :morning: :? :sleepy:
Nee hoor, da's te vermoeiend. Ik word betaald om anderen te vertellen hoe ze moeten werken.Huh, jij moet toch installeren, daar wordt je voor betaald![]()
Nee hoor, da's te vermoeiend. Ik word betaald om anderen te vertellen hoe ze moeten werken.![]()
![]()
Hoort wel een mietenzak bij he,gefeli met je electrobomVervelend zeg ,net een nette flux gekocht, lots of powerrrrr.
Doorslaggevend was dat ik daar erg veel onderdelen van heb , en vind de hpi techniek erg mooi.
Prima speeldingetje voor erbij .
Een felicitatie waard denk ik![]()
Saai man dat stomme gelul.Actie willen we zienDit is gaaf:
Hoort wel een mietenzak bij he,gefeli met je electrobom![]()