Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Junkie die Flux is er gaaf hoor![]()
Jawoel is heels geen probleem,ik ga you bellen maar dan morgen.hee gorby mag ik het bij je thuis ophalen dan, ik weet waar je huis woont
moet allen afspreken wanneer is pb mijn 06
![]()
Naar de vuilnisbak zeker,voorlopig nog geen foto gezienAch je praat poep man. Als mijn Rustlerklaar is dan vlieg ik ermee.![]()
Welke dx3 is da,anders heeft ik wel interesse voor mijn toekomstige baja.Zo, daarstraks da flux opgepikt ! Erg gaaf ding ,en in zeer goede staat spectrum dx3c erbij,dus mijn dx3.0 mag in de verkoop.
hij had er nog 2 nieuwe hardcase 5.2 turnigy"s extra bij ,dus ook overgenomen,junkie dus blij!
Vanavond da picca"s!
Welke dx3 is da,anders heeft ik wel interesse voor mijn toekomstige baja.
de dx3.0 incl ontvangert heb ik over , zeer nette zender , spatzuiver![]()
Jawoel is heels geen probleem,ik ga you bellen maar dan morgen.
Ho ho ho ,wat kost da?de dx3.0 incl ontvangert heb ik over , zeer nette zender , spatzuiver
wegzetten voor corby ?
wauw , echt mooi hoe die flux inelkaar steekt , ziet er vernuftig uit , alles ff nagelopen en alles weer bling bling schoon .
zit ook gewoon de 2 bak tussen zoals bij de nitro versie .... knallennnnn
Ho ho ho ,wat kost da?
Voor de elektrofielen die nog brushless setjes zoeken. Onze vriend Dinball op eBay (=RCMart op de interwebs) heeft de EZRUN en XERUN setjes voor leuke prijzen. 8)
Dat is toch dezelfde zender incl. ontvanger die je toen voor €35.00 gekocht hebt ?![]()
Okidoki we gaan der wel uit lope legge kommen,zet maar weg voor Gorby.bergen met geld![]()
maak voor jou een net prijsje , maar ik ben er nog niet uit of ik de dx3.0 of de dx3c hou .
Ik heb eventueel interesse in de DX3C. Krijg je een DX3.0 en een krat pils voor terug. :celebrate:maar ik ben er nog niet uit of ik de dx3.0 of de dx3c hou .
Yep, althans staat klaar in het winkelmandje. Evenals een Xerun 120A 1S Black. Programmeerbox was bij Hobbyking de helft dus die komt daar vandaan. Blijf toch Hollander hè, scheelt toch 10 dollar. :?Heb je daar ook de 17.5t besteld?
Nou en?sleur ik vroeg je wat![]()
Ik heb eventueel interesse in de DX3C. Krijg je een DX3.0 en een krat pils voor terug. :celebrate: