Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, daarstraks da flux opgepikt ! Erg gaaf ding ,en in zeer goede staat spectrum dx3c erbij,dus mijn dx3.0 mag in de verkoop.
hij had er nog 2 nieuwe hardcase 5.2 turnigy"s extra bij ,dus ook overgenomen,junkie dus blij!

Vanavond da picca"s!
Welke dx3 is da,anders heeft ik wel interesse voor mijn toekomstige baja.

Welke dx3 is da,anders heeft ik wel interesse voor mijn toekomstige baja.

de dx3.0 incl ontvangert heb ik over , zeer nette zender , spatzuiver ;)

wegzetten voor corby ?

wauw , echt mooi hoe die flux inelkaar steekt , ziet er vernuftig uit , alles ff nagelopen en alles weer bling bling schoon .
zit ook gewoon de 2 bak tussen zoals bij de nitro versie .... knallennnnn

Voor de elektrofielen die nog brushless setjes zoeken. Onze vriend Dinball op eBay (=RCMart op de interwebs) heeft de EZRUN en XERUN setjes voor leuke prijzen. 8)

de dx3.0 incl ontvangert heb ik over , zeer nette zender , spatzuiver ;)

wegzetten voor corby ?

wauw , echt mooi hoe die flux inelkaar steekt , ziet er vernuftig uit , alles ff nagelopen en alles weer bling bling schoon .
zit ook gewoon de 2 bak tussen zoals bij de nitro versie .... knallennnnn
Ho ho ho ,wat kost da?

maar ik ben er nog niet uit of ik de dx3.0 of de dx3c hou .
Ik heb eventueel interesse in de DX3C. Krijg je een DX3.0 en een krat pils voor terug. :celebrate:

Heb je daar ook de 17.5t besteld?
Yep, althans staat klaar in het winkelmandje. Evenals een Xerun 120A 1S Black. Programmeerbox was bij Hobbyking de helft dus die komt daar vandaan. Blijf toch Hollander hè, scheelt toch 10 dollar. :?

sleur ik vroeg je wat;)
Nou en? :D Doe die maar. :yes:

Ik heb eventueel interesse in de DX3C. Krijg je een DX3.0 en een krat pils voor terug. :celebrate:

leg uit ? waarom wil je de dx3c ?

ik vind de 3.0 lekkerder aanvoelen , hij is ook iets zwaarder door de 8 nimh's ipv 4 .

en het gas/rem rondje is iets groter , ik denk dat corby's wijsvinger daar heels niet doorheen past :shock: ;)

dus voor corby is de dx3.0 beter denk ik .

dus een ruil is bespreekbaar
ps ; ipv dat kratje bier een ontvanger ? :D

De DX3C heeft een paar mogelijkheden die interessant zijn voor racen op gladde baan. Niet zo high-tech als de DX3R maar voor mij voldoende. :yes:

Ontvangers heb ik niet over. Ik heb er 3 en die zijn allemaal in gebruik (Savage, T1M, 10SL). Waarde van de DX3.0 gebruikt is 60 tot 80 eypo met ontvanger. Een nieuwe DX3C kost 109 eypo inclusief SR300 ontvanger.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back