junkie rc
Forum veteraan
Dat hangt ervanaf.Ik vier mijn vergaardag zaterdag.
je bedoelt ,dan lig je de hele zondag in je nest zeker ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat hangt ervanaf.Ik vier mijn vergaardag zaterdag.
prima idee !
zondag kunnen we allemaal wel zo'n beetje , dus hopen op droog weer
ik neem mee de ; savage nitro , savage flux on brutal electro power, minicen ,en uiteraard les bajas
laten we dit keer weer hoogtij aandoen , of oostzaan eigenlijk , is wel leuk bashen daar , combinatie van veel heuveltjes en strakke vlakten , dus goed voor bajaá savies en hustlertjes![]()
Anders zeurt ie weer dat het te hobbelig isKom je ook zondag dan ???![]()
@ Junkie , wij hebben op het werk alu rijen van 6 mtr.
Zal ik er een meenemen om de baan voor jou uit te vlakken ?![]()
![]()
Dan maar Oostzaan eens proberen,heb je een adresjeprima idee !
zondag kunnen we allemaal wel zo'n beetje , dus hopen op droog weer
ik neem mee de ; savage nitro , savage flux on brutal electro power, minicen ,en uiteraard les bajas
laten we dit keer weer hoogtij aandoen , of oostzaan eigenlijk , is wel leuk bashen daar , combinatie van veel heuveltjes en strakke vlakten , dus goed voor bajaá savies en hustlertjes![]()
Ik zie geen verschil met doordeweeks bij hemje bedoelt ,dan lig je de hele zondag in je nest zeker ?
He niet mee spotten he,ik heb het namalijk wel.heb je slaapabneu?
Ik zeg TOP geregeld,ook ik heeft geen haast want ik heeft nog harstikke geen baja.heeft geen haast
dus corby , je hoort het , je krijgt een hagelnieuwe
pintjes : maakt niet zoveel uit , mag heineken of amstel zijn , of als je de aldi aandoet ,is schultenbrouw ook goed
welterusten , junkie is nog niet gaar :shock: ,maar gaat wel lekker zijn mand in .
Ben wel benieuwd nar Oostzaan,die postzegel in Alkmaar heb ik nu wel gezien ;-)
Zohhh, bijna weekend
Ik heb ook zin om ff lekker te raggen met de baja.
Ben wel benieuwd nar Oostzaan,die postzegel in Alkmaar heb ik nu wel gezien ;-)
Anders zeurt ie weer dat het te hobbelig is
Dan maar Oostzaan eens proberen,heb je een adresje
Ik zie geen verschil met doordeweeks bij hem![]()
![]()
Ik zeg TOP geregeld,ook ik heeft geen haast want ik heeft nog harstikke geen baja.
adres moet ik nog ff noteren , maar het ligt vlak langs de snelweg afslag oostzaan
Ik ga er vanuit dat Junkie zijn camera weer meeneemt , dan gaan we eens kijken hoeveel terrein van ht jij nou werkelijk gebruikt ?![]()
P.s. jij mag ook gebruik maken van die rij hoor:rolling:
![]()
Whahaha, ik neem mijn 1:10 traxxas wel mee naar Alkmaar
Dat baantje van de electroboys is wel leuk maar die hobbelige baan waar de Bigscales op rijden zuigt enorm :murder:
Snoeksel hekelde zich ook aan die rothobbels waardoor je iedere keer een frontover flip maakt.
En een beetje snelheid maken op die postzegel is ook no-go![]()
En een beetje snelheid maken op die postzegel is ook no-go![]()
Ach , hier en daar een hupje verwijderen en je bent klaar , maar we gaan lekker naar Oostzaan , weer eens wat nieuws proberen als het dan niet goed is kunnen we lekker zeiken tegen Junkie :murder:
Jou baja deed het niet eens lang genoeg om gang te maken![]()
![]()
Gelukkig hadden we de koffie en sauzijsenbroodjes nog![]()
Uurtje of 11,of gaan we eerst weer lekker wachten tot een uur of 1![]()
.Terwijl iedereen alles klaar heeft :murder:
Voor een beetje meer en met wat pingelen krijg je er een projectieltje op wielen bij. 8O :lol:Vanavond denk deze maar bestellen voor de Xray
![]()
Vind hem wel grappig![]()
Uurtje of 11,of gaan we eerst weer lekker wachten tot een uur of 1![]()
.Terwijl iedereen alles klaar heeft :murder:
Heb niks met scalpels,oke deze is iets groterVoor een beetje meer en met wat pingelen krijg je er een projectieltje op wielen bij. 8O :lol:![]()
PreciesNiet lopen trutten maar knallen
![]()