Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zet me aan het denken. Aangezien er nu weer iets met een stem op tv is en ik daar weinig mee heb kan ik de Sav wel even pakken. Eerst even kijken of ik een juiste hevel heb liggen.

#zoekennaareenjuistehevel

Precies :-)

Wie gaat er nou op Vrijdagavond met autootjes spelen
:confused:

Bankhangen en lekker vreten en zuipen :D

ze volgen al aardig de junkie trend , dwz , lekker gaar zijn op de vrijdagavond ;)

Je zet me aan het denken. Aangezien er nu weer iets met een stem op tv is en ik daar weinig mee heb kan ik de Sav wel even pakken. Eerst even kijken of ik een juiste hevel heb liggen.

#zoekennaareenjuistehevel

ik heb de voice aan op de achtergrond , vind het eigenlijk niet zo bijzonder , ik vond de periode als de stoelen kunnen omdraaien leuk , nu vind ik het zeuren .

dus lekker aan de flux klooien en de boel weer opladen :p

misschien heb ik de juiste hevel wel ,mits je hem niet vind .

*blij is weer thuis te zijn , ipv pootjes geven op een vergaardag *

Ben toch even wezen zoeken maar kan nog geen geschikte hevel vinden #%$^!*$

Reparatie is een kwestie van een paar minuten, de juiste hevel vinden een uur minimaal ;)

Morgen maar eens de E-Savage opgraven en een 4S LiPo erin hangen. 8) Maar eerst met de apen naar de speelgoedwinkel extra Skylanders scoren (best geinig spel, nog een beetje te volgen voor mij :oops:), eenfiets voorzien van nieuwe verlichting (want het is leuk om andermans fiets te slopen :evil:) etc.

De eetsj pie aai baha is er helemaal klaar voor , een nieuwe draagarm erop , een vers luchtfilter erop gezet en 4 andere sets in een sopje te weken gezet , als ze schoon en droog zijn in de olie zetten , dan heb ik er weer een paar op reserve :D

De eetsj pie aai baha is er helemaal klaar voor , een nieuwe draagarm erop , een vers luchtfilter erop gezet en 4 andere sets in een sopje te weken gezet , als ze schoon en droog zijn in de olie zetten , dan heb ik er weer een paar op reserve :D
Ga de voice kijken joh ;)

Ga de voice kijken joh ;)

Ha ha ha ha , ik kreeg een beetje last van een warme hand ;)

Dus in de reclame's en ook gewoon tussendoor een beetje rommelen :D

Filters lekker uitgespoeld , staan nu te drogen , kan ik ze morgen in een bakje met luchtfilter olie zetten :yes:

Ha ha ha ha , ik kreeg een beetje last van een warme hand ;)
Haal em is uit je broek dan.
De Saleen body besteld,morgen avond even de regelaar en ontvanger monteren op de xray,moeders is dan naar surprise party van haar broertje en ik heb de oppas over het jonge spul :D
Dus lekker de tijd om dat te roggelen,baja aan de tiet en klaar zetten voor zondag.Want om elf uur moeten we fris en fruitig in Oostzaan zijn :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back