Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
dus Sleur gaat [media=youtube]NMEDJ_yhzqw[/media]
Advies is 100cc. Nu is er dus wel 100cc en 100cc. Een DLE heeft 8,2kW en de RCGF maar 7.3kW. De Roto 85FS is wel übervet. Mooie 4-takter, zal absoluut een geweldig mooi geluid geven. 8) Maar het vermogen is aanmerkelijk minder dan een 110cc 2-takt. Twee DLE's met dempers voor de prijs van één Roto à €1400 zonder toebehoren. :( En moet wat gewicht besparen, wil er natuurlijk wel elektrostart op hebben. Geen geklooi met je vingers op een propellor. Knop indrukken op de zender en lopen. :yes:

/luie varkentjes mode

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb altijd gelijk.

Je hebt wel weer honger he vandaag ;)

Klopt...

Kobus heeft me jaloers gemaakt met zijn gepraat over Wokken ;)

Ff zonder gelul:

Ik heb net de filmpjes van de Traxxas Rustler bekeken, maar ik vind die een (tot nu toe,op basis van fimpjes beoordeeld) een mooier rijbeeld geven als de FLUX.

Laatst bewerkt:
my 2 cts: of het nou een Nitro- of Electro offroad is, die continu backflips en wheelies maakt vind ik gewoon klut ;)

/persoonlijke mening

cool :p

:yes:

Klopt...

Kobus heeft me jaloers gemaakt met zijn gepraat over Wokken ;)

Ff zonder gelul:

Ik heb net de filmpjes van de Traxxas Rustler bekeken, maar ik vind die een (tot nu toe,op basis van fimpjes beoordeeld) een mooier rijbeeld geven als de FLUX.

my 2 cts: of het nou een Nitro- of Electro offroad is, die continu backflips en wheelies maakt vind ik gewoon klut ;)

/persoonlijke mening

tjonge jonge , wat loop jij hier negatief te lullen zeg , ik zal niets meer zeggen of plaatsen van de flux .

Gewoon wel doen.
Ik zeg je alleen dat ik continu backflips en wheelies klut vind.

De snelheid en de power is juist über-cool! :cool:
Is gewoon klut Bart.De snelheid is wel helemaal top.En die van Pieter zullen we wel nooit zien,Plaatst alleen filmpjes van andere rustlers,die van hem is nog nooit in beeld geweest.Volgens mij heeft ie er geen een,anders zou ie hem wel showen :D.Als alles goed afgesteld staat kan je met je Baja ook wheelies maken,maar dat is ook irritant :D

Ik denk dat als je de spur/clutchbell-tandwiel verhouding goed op elkaar afstemd, het backflippen en wheelies trekken al wat minder zou zijn en er (nog) mee snelheid uit te halen is ;)

Maar goed...ook dat is een kwestie van smaak :D

Gewoon wel doen.
Ik zeg je alleen dat ik continu backflips en wheelies klut vind.

De snelheid en de power is juist über-cool! :cool:

ieder zijn ding , en backflips begin ik nog niet aan , dat komt wel , maar de flux is gewoon een nitro savie met dubbel vermogen , thats al , dus hou je van een nitrosavie , zou je de flux ook gaaf moeten vinden , want die heeft gewoon wat meer opties , de enige optie die vervalt is het lawaai .

zo , baja hangt ook aan de tiet , de flux lipo bommen ook , zo de nitrosavie ff bijladen en dan staat alles te springen voor morgen .

Auto's... pfff, wordt tijd dat het weer wat beter weer wordt, dan wordt hier tenminste gelult over echte mannen werk.. VLIEGTUIGEN (en ja, ook helimietjes) :)

ieder zijn ding , en backflips begin ik nog niet aan , dat komt wel , maar de flux is gewoon een nitro savie met dubbel vermogen , thats al , dus hou je van een nitrosavie , zou je de flux ook gaaf moeten vinden , want die heeft gewoon wat meer opties , de enige optie die vervalt is het lawaai .

Zo is het :thumbsup:

Dat van het ontbreken van lawaai en de superrrrrrr powerrrrrr vind ik juist wel onwijs cool! :thumbsup: (maar dat had ik ook al gezegd) :p

Zo is het :thumbsup:

Dat van het ontbreken van lawaai en de superrrrrrr powerrrrrr vind ik juist wel onwijs cool! :thumbsup: (maar dat had ik ook al gezegd) :p

precies

en je gaat het morgen zien , en overmorgen heb je een flux :shock: ;)

Auto's... pfff, wordt tijd dat het weer wat beter weer wordt, dan wordt hier tenminste gelult over echte mannen werk.. VLIEGTUIGEN (en ja, ook helimietjes) :)

vanochtend werd er weer eventjes over vliegtuigen geluld , ronald was ook gelijk weer op het forum ;)

autootjes is voor de winter , vliegen en autootjes is voor de zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back