Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan je die foto even mailen,laat ik hem op canvas zetten :D
*kuch*
photographer.gif

Zo, net wakker en is het alweer donker...dACH en nACHt even omgekeerd...
Alle leuke dingen van vandaag weer aan mij voorbij gegaan...

@PB alvast gefeliciteerd voor volgend jaar, voor nu ben ik te laat

Ja, lekker dan. Heb net een DX3C geritseld. :? ;) Heeft voor mij t.o.v. de DX3C weinig toegevoegde waarde. Telemetrie is een leuke gadget als je alle tijd hebt op een plat terrein en 10 seconden hebt om op je display te kijken terwijl je auto alsmaar rechtdoor rijdt. :lol: Hele nette prijs in ieder geval, mocht iemand een goede zender zoeken... :D

Vond het ook niet echt "steady" vliegen, hoewel ik het hem niet nadoe ;)
En ook nog eens FBL...
Grootste hindernis was dat die balk in het midden ervoor zorgt dat het grondeffect niet geaal verdeelt is. Op de balk is het effect erger dan ernaast. Als je er dan half om half in hangt, zal je FBL daar weinig mee kunnen. Het is geen autonoom vliegen, de piloot moet zelf echt nog wel roeren. Daarnaast heb je van die randen ook last omdat de wind snel terug komt. Hetzelfde als in de huiskamer vliegen, ook geen aanrader. :nooo: En dan het risico van het publiek. Hij vliegt er maar enkele meters vanaf. Bij elkaar weinig ruimte voor fouten. :yes:

Vond het ook niet echt "steady" vliegen, hoewel ik het hem niet nadoe ;)
En ook nog eens FBL...

Dat is Anko.....

Gisteren al gezien. En ga het zelf eens doen voor een live publiek met camera'som je heen op de nationale televisie.

En je weet niet eesn wat flybarless is man;)

Nog meer te mekkeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back