Sleurhutje
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Thank you
Hahaha, zoals al eerder opgemerkt. Da Bash Masta was erbij en nu durfden ze natuurlijk niet alleen braaf rondjes te rijden omdat ze bang voor commentaar waren. :rolling:Begint er eindelijk weer eens goed uit te zien![]()
[media=youtube]HU9mNOwSUtk[/media] ...euws :yes: [quote="Gorbatjov, post: 2393264@PB, wanneer ga je dit record verbreken?
PB, je maat Anko is zo op televee met z'n heli ,bij wedden dat ik het kan.
Ja, lekker dan. Heb net een DX3C geritseld. :?
Pfff, hoe lafjes gevlogen (toch maar eens gekeken). Als dat buiten op het veld was, zou hij het in minder dan 3 seconden doen. Vol gas inverted over al die tulpen en klaar.@PB, wanneer ga je dit record verbreken?
HU9mNOwSUtk[/media] wed dat ik het kan - RC Helikopter tulpen maaien SBS 6 - YouTube
Pfff, hoe lafjes gevlogen (toch maar eens gekeken). Als dat buiten op het veld was, zou hij het in minder dan 3 seconden doen. Vol gas inverted over al die tulpen en klaar.![]()
![]()
Grootste hindernis was dat die balk in het midden ervoor zorgt dat het grondeffect niet geaal verdeelt is. Op de balk is het effect erger dan ernaast. Als je er dan half om half in hangt, zal je FBL daar weinig mee kunnen. Het is geen autonoom vliegen, de piloot moet zelf echt nog wel roeren. Daarnaast heb je van die randen ook last omdat de wind snel terug komt. Hetzelfde als in de huiskamer vliegen, ook geen aanrader. :nooo: En dan het risico van het publiek. Hij vliegt er maar enkele meters vanaf. Bij elkaar weinig ruimte voor fouten.Vond het ook niet echt "steady" vliegen, hoewel ik het hem niet nadoe
En ook nog eens FBL...
Ik weet nog een Marder voor een leuke prijs....shit zeg, moet ik nu weer een baja gaan kopen?!
Oja hallo allemaal...![]()
shit zeg, moet ik nu weer een baja gaan kopen?!
Vond het ook niet echt "steady" vliegen, hoewel ik het hem niet nadoe
En ook nog eens FBL...
Of een Savage Flut,Goedenavond kerel tijd geledenshit zeg, moet ik nu weer een baja gaan kopen?!
Nog meer te mekkeren?