Heb ik me daar een ruzie met me vrouw,alleen omdat ik baja onderdelen in de afwas machine wou stoppennou vraag ik je.
Toch best een leuk gezicht

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb ik me daar een ruzie met me vrouw,alleen omdat ik baja onderdelen in de afwas machine wou stoppennou vraag ik je.
Die kat van je zal nu best wat zand in zijn maag hebben. Want zo werkt een vaatwasser... 8O :?Toch best een leuk gezicht![]()
Die kat van je zal nu best wat zand in zijn maag hebben. Want zo werkt een vaatwasser... 8O :?
Volgende keer hier maar eens heen met z'n allen ?
[URL="29.5cc long rod engine in glamis - YouTube[/URL]
Niet, hebben ze niet. :nooo: Wordt in HK bestellen.sleur ; welke lader in DE warehouse zou ik moeten kiezen die rond de 10 A doet ,mag gewoon een enkele lader zijn .
de infinity die ik nu heb kan ook 10A laden , dus met bijv een turnigy erbij ,kan ik ook 2 lipo's tegelijk doen![]()
@BYMO: Gaan we morgenavond nog rijden? Afgelopen vrijdag weinig van terecht gekomen.
Uh, wel dus. 8O Change of plans. Iets met te druk op het werk in de drukke dagen voor kerst. :evil: Geen rijden voor mij woensdag. Ben laat terug en 's morgen om 06:00 weer present. :? Dus we houden het bij vrijdagavond.Afgelopen vrijdagen inderdaad niks gedaan, denk inmiddels al 3 weken niet gereden ofzo? Aanstaande vrijdag weet ik zeker, maar morgenavond moet ik maar ff kijken ....
Meerijden is geen probleem denk ik?
Savage ging jij nou nog indoorrijden?
Uh, wel dus. 8O Change of plans. Iets met te druk op het werk in de drukke dagen voor kerst. :evil: Geen rijden voor mij woensdag. Ben laat terug en 's morgen om 06:00 weer present. :? Dus we houden het bij vrijdagavond.![]()
Wanneer weer vliegen?
Hmm, dat is vreemd...turnigy motor voor funjet draait helemaal niet...
Regelaar ingesteld met prog. kaart en piept erover. Je hoort het door het hele huis.
Maar reageren op zender, ho maar. Straks maar in de auto en mee naar de club...