Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ik me daar een ruzie met me vrouw,alleen omdat ik baja onderdelen in de afwas machine wou stoppen:hammer:nou vraag ik je.

Toch best een leuk gezicht :D

100_2151.jpg

Die kat van je zal nu best wat zand in zijn maag hebben. Want zo werkt een vaatwasser... 8O :?

Zijn pomp zal er beter tegen kunnen als die van de vaatwasser ;)

De vorige keer had ik de baja in bad gezet en met muscle zooi ingespoten en daarna afgespoeld :cool: ik bedacht mij echter net op tijd dat het een bubbelbad is en de pomp aangesloten zit op de afvoer :p , dus alles goed doorgespoeld voordat mijn poezelige billetjes de eerstvolgende keer gezandstraald zouden worden of er ergens een schelp in zou schieten :shock: :rolling:

Volgende keer hier maar eens heen met z'n allen ? :cool:

[URL="
29.5cc long rod engine in glamis - YouTube[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
sleur ; welke lader in DE warehouse zou ik moeten kiezen die rond de 10 A doet ,mag gewoon een enkele lader zijn .
de infinity die ik nu heb kan ook 10A laden , dus met bijv een turnigy erbij ,kan ik ook 2 lipo's tegelijk doen :p
Niet, hebben ze niet. :nooo: Wordt in HK bestellen. :yes:

@BYMO: Gaan we morgenavond nog rijden? Afgelopen vrijdag weinig van terecht gekomen.

Afgelopen vrijdagen inderdaad niks gedaan, denk inmiddels al 3 weken niet gereden ofzo? Aanstaande vrijdag weet ik zeker, maar morgenavond moet ik maar ff kijken ....

Meerijden is geen probleem denk ik?

Afgelopen vrijdagen inderdaad niks gedaan, denk inmiddels al 3 weken niet gereden ofzo? Aanstaande vrijdag weet ik zeker, maar morgenavond moet ik maar ff kijken ....

Meerijden is geen probleem denk ik?
Uh, wel dus. 8O Change of plans. Iets met te druk op het werk in de drukke dagen voor kerst. :evil: Geen rijden voor mij woensdag. Ben laat terug en 's morgen om 06:00 weer present. :? Dus we houden het bij vrijdagavond. :yes:

Uh, wel dus. 8O Change of plans. Iets met te druk op het werk in de drukke dagen voor kerst. :evil: Geen rijden voor mij woensdag. Ben laat terug en 's morgen om 06:00 weer present. :? Dus we houden het bij vrijdagavond. :yes:

Geen probleem, moet morgenmiddag nog langs Westerhout op de Zeeweg in Beveriwjk om as op te halen en daarna tuf ik suf door naar huis en vindt ik het weer een goeie geweest ....

Hmm, dat is vreemd...turnigy motor voor funjet draait helemaal niet...
Regelaar ingesteld met prog. kaart en piept erover. Je hoort het door het hele huis.
Maar reageren op zender, ho maar. Straks maar in de auto en mee naar de club...

Hmm, dat is vreemd...turnigy motor voor funjet draait helemaal niet...
Regelaar ingesteld met prog. kaart en piept erover. Je hoort het door het hele huis.
Maar reageren op zender, ho maar. Straks maar in de auto en mee naar de club...

Indien Futaba gas ompolen in je zender Tinus ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back