Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
spike... om de overgang kleiner te maken kan je oefenen met Powershell on Linux ^^ net echt ...
Gooi dat Linux nou gewoon overboord. :yes: Leuk voor script kiddies, niet voor complexe toepassingen die door niemand ondersteund of geleverd worden. :D :p

is dat zo ontzettend anders dan, win 8?
Yep. :yes: Zeker dat duffe interface met enorme blokken. Ziet er niet uit en geheel niet functioneel. Eén of andere boer heeft bedacht dat we allemaal thuis 23+ inch aanraakschermen hebben. :? Dan werkt het wel leuk. Anders gewoon weer het uitgekauwde menuutje en balkje. Vaag blokje met widgets erbij en het is weer niets. ;)

Nog ietsje minder dan win9, komt in 2013 uit, ofzo...
Windows 8 komt in Q2 2012, Windows 8 Mobile in Q3 2012, Windows 9 is nog geen roadmap voor bekend. Zal dan eerder Windows 8 Server worden in Q4 2012/Q1 2013 en meer producten t.b.v. virtualisatie en databases.

Doe-het-zelver raakt rijbewijs kwijt .....

doe-het-zelver_foto_politie_limburg_noord.JPG

Een 72-jarige Venlonaar heeft zijn rijbewijs moeten inleveren omdat hij een partij hout aan zijn auto had vastgebonden, en daardoor het verkeer in gevaar bracht. De doe-het-zelver werd in zijn woonplaats aangehouden op de Groot Bollerweg. Hij had aan de onderkant en de zijkant van zijn auto planken van soms wel 6 meter lang vastgebonden. Ook wapperden er stukken plastic achter de auto aan.
Omdat er ook planken onder de auto zaten bleef de auto zelfs op een spoorwegovergang steken. Door de planken was er nog maar 10 centimeter ruimte onder de auto.

net nog even 2 dikke vette 5800mah lipo's opgepikt bij siggy's werk , heb ik dat ook ff gezien ;)
wat een lipo bommen zeg :shock: :p

hopen dat het zondag een beetje droog is , heb best zin om ff te bashen !!

Straks eerst de schuur in, en daar de schade opmaken van alles wat bij het groffevuil mag. Dan gemeente bellen dat ze het kunnen ophalen. Vanavond fijn de kerstboom opzetten bij mams;) :( Gelukkig geen gehannes met lichtjes want ik heb hem vorigjaar zo met lichtjes en al in de schuur neergezet :D :banana:

Bij Patries zomaar weer 2 uur bezig geweest om alle lichtjes uit de knoop te halen en in de boom te prikken. O wat fijn altijd weer die Decembermaand.

*binnenkort waarschijnlijk ook accu's in serie nodig heeft om te kunnen rijden :yes:*
Is die Micra er zo slechg aan toe? Ik heb nog wel een oude accu, alleen moet je die in het midden leggen anders ligt die Micra helemaal scheef. ;) :rolling:

Ski's maken gaat voor onder de rustler. Voor het geval het gaat sneeuwen
Durf je wel naar Oostenrijk dan? Voor Nederland zijn drijvers een betere optie. De herfst duurt nu all vanaf juni en gaat door tot volgens jaar april. :yes: :teacher:

*beetje op de bank fappen gaat* 8O :sleepy:

*de schijt krijgt van die trieste kerstmuziekjes* :evil:

Straks eerst de schuur in, en daar de schade opmaken van alles wat bij het groffevuil mag. Dan gemeente bellen dat ze het kunnen ophalen. Vanavond fijn de kerstboom opzetten bij mams;) :( Gelukkig geen gehannes met lichtjes want ik heb hem vorigjaar zo met lichtjes en al in de schuur neergezet :D :banana:

Bij Patries zomaar weer 2 uur bezig geweest om alle lichtjes uit de knoop te halen en in de boom te prikken. O wat fijn altijd weer die Decembermaand.

Daarom stuiter ik al die k#t lichtjes in de kliko als de boom weer opgeruimd word en koop elk jaar een doos of 6 nieuwe bij action of kruidvat o.i.d. ;)

Niks geen gezeik met 200 lampies die in de knoop zitten en dat maal 6 :mad:

@ Snoeksel , kanjer van me :worship: ik dacht dat er een zuigertje en een complete shock zou komen , maar ik heb voor een hele baja aan shocks binnen gekregen :shock:

Hier moeten wij even qua vergoeding over praten hoor , want dit kan natuurlijk niet zomaar :nooo:

De elcon goodies zijn ook arivé :D

Die armen zien er echt stoer uit :cool:

Daarom stuiter ik al die k#t lichtjes in de kliko als de boom weer opgeruimd word en koop elk jaar een doos of 6 nieuwe bij action of kruidvat o.i.d. ;)

Niks geen gezeik met 200 lampies die in de knoop zitten en dat maal 6 :mad:

@ Snoeksel , kanjer van me :worship: ik dacht dat er een zuigertje en een complete shock zou komen , maar ik heb voor een hele baja aan shocks binnen gekregen :shock:

Hier moeten wij even qua vergoeding over praten hoor , want dit kan natuurlijk niet zomaar :nooo:

De elcon goodies zijn ook arivé :D

Die armen zien er echt stoer uit :cool:
Komt goed schatje ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back