Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ach schijt!
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Jij staat ook wel lekker sterk in je schoenen he ? :rolling:
Marder kan op marktplaats?
Ja of nee?Anders gaat ie er straks nog op.
@Baja rijders; Hoe kan ik zien of het echt een HPI Baja is en geen kloon? (just to be sure)
Rij jij 26cc?
Je neemt 'm mee naar een flat van twaalf verdiepingen hoog , gaat het dak op en laat de baja vallen , loopt naar beneden en aanschouwt de auto , als ie nog heel is , is het een HPI bajazoniet was het een kloon :rolling:
Ik heeft hier nog een nieuwe in de doos zenoah zuigert met zuiger veer liggen,misschien konde we ruilen
Het was een serieuze vraag.....
Nog even niet als je wilt
@Baja rijders; Hoe kan ik zien of het echt een HPI Baja is en geen kloon? (just to be sure)
Er zitten zover ik weet twee bedrijven in befferwijk , waar je lagers kunt kopen , één zit op de meubel boulevard (naam kan ik ff niet opkomen) en één zit volgens mij op dat nieuwe gebied naast de zwarte markt , nomag .
En anders moeten we even kijken hoe we het regelen , ieders naar alkmaar ofzo of ik stuur ze op naar je huis
Bredere en grotere banden geven wel meer stress op de ophanging en aandrijflijn , iets wat je in het zand zeker gaat merken .
Vraag maar aan Gorby , die had de laatste keer zijn standaard banden onder zijn marder en er is geen keer iets los gelopen of gebroken , omdat die meer door het zand " heen snijden " en iets meer slip geven , je wilt altijd eigenlijk altijd wel een bepaalde mate van slip houden als je de boel heel wil houden .
En als je wielen te zwaar worden krijgt je ophanging en dus ook je schokbrekers het zwaar te verduren in het terrein , iedere keer als je over een hobbel rijdt of springt zal dat gewicht aan het eindpunt van je schokbrekers trekken .
Daar kun je dan wel weer Limiter kabels voor maken , maar dat geeft geen 100% garantie (heb ikzelf ook de laatste keer gemerkt)
Op deze foto zie je de zwarte kabel zitten naast de shock , die is net iets korter als de de shock waardoor die niet helemaal tot het einde uit kan .
![]()
Ik ga er wel mee rijden. Wat er stuk gaat wordt vervangen door sterker spul ( geen alu) Ik vind die banden wel stoer staan en geven veel meer grip volgens mijEerst maar eens kijken of de motor niet te heet wordt enzo.
Maar ik maak mischien ook wel wat limiters zoals jij zei.
RPM. Daar heb ik de voorste caster blocks al van nu. Dat is heel erg sterk kunststof met vezels erin.