Sleurhutje
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Doe niet zo lullig man,je hebt nou al gezegd dat ie bezorgd wordt donderdag![]()
Heb jij nog wat van spikkel gehoord,waar wil je nou rijden morgenEerst voorverwarmeb met de fohn , dan lukt dat wel hoor![]()
Was dat nou zo moeilijk:shock:
![]()
Heb jij nog wat van spikkel gehoord,waar wil je nou rijden morgen![]()
Zooo, de Sleurphira is weer klaar om misbruikt te worden.Gelijk even alle trims goed gezet en de servo's gesynchroniseerd (best lastig als rolroeren en gedeeld hoogteroer niet gelijke uitslagen hebben :?). En ik kwam de Caravelle weer tegen, die ook maar wat meer onder handbereik gezet. Straks even de motor vastzetten en wat servo's er in schroeven.
![]()
:shock:
![]()
Heb jij nog wat van spikkel gehoord,waar wil je nou rijden morgen![]()
Als we met z'n tweeen gaan wil ik eigenlijk wel naar utrecht , lijkt me wel gaaf , tegen een berg van meter of 20/30 hoog op te rijden en dan vanaf de top naar beneden springen , als het goed is land je redelijk zacht op de helling van de berg (net als schansspringen)![]()
Ga vanavond de rest van de baja in elkaar zetten en de kap erop.Soepje staat te pruttelen,had jij nog saucijzenbroodjesAls we met z'n tweeen gaan wil ik eigenlijk wel naar utrecht , lijkt me wel gaaf , tegen een berg van meter of 20/30 hoog op te rijden en dan vanaf de top naar beneden springen , als het goed is land je redelijk zacht op de helling van de berg (net als schansspringen)![]()
cool !! , maar ik geloof het pas echt als hij echt in jouw bezit is![]()
Nope, was een beetje rommeldag met hoofdpijn geworden. Wel lekker veel dingetjes gedaan aan de 10SL, Sleurphira, wat zooi opgeruimd in de garage, beetje gamen met/tegen kleinste Sleur, beetje doelloos forummen etc.niet gevlogen dus ?
En wie was er bij HoogTij vanmiddag? RonaldR kom er maar in met de live beelden....
Nope, was een beetje rommeldag met hoofdpijn geworden. Wel lekker veel dingetjes gedaan aan de 10SL, Sleurphira, wat zooi opgeruimd in de garage, beetje gamen met/tegen kleinste Sleur, beetje doelloos forummen etc.Eigenlijk best lekker, je plant vanalles er komt geen reet van terecht. :lol:
..
Ga vanavond de rest van de baja in elkaar zetten en de kap erop.Soepje staat te pruttelen,had jij nog saucijzenbroodjes![]()
En wie was er bij HoogTij vanmiddag? RonaldR kom er maar in met de live beelden....