Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Best knap om al 20+ pagina's vol te zanikken over dat je wel wil maar niet wil rijden. :?

Waarheid als een

koe.jpg

:nosmile:

Siggy gefeestiliteerd.Chapo.
Zo de heavy duty dogbones zijn binnen,vandaag de cups maar even opgelast die waren behoorlijk ingeslagen daarna even in de draaibank weer netjes rond gemaakt binnen en buiten, sleufje ook gelijk maar even opgeknapt,ik ben goed bezig geweest.
Ik ga nu bajalinnetje weer in mekaar schroeven.

Goed bezig Gorby, je moet je schatje lekker verwennen ;)

nou ,dan hak ik de knoop wel door voor mezelf , ik ga donderdag en vrijdag lekker werken , want ik word helegaar niet goed van vrij zijn , en het weekend lekker met het gezin weg .

veel plezier wanneer en waar jullie dan ook gaan rijden :bye:

nou ,dan hak ik de knoop wel door voor mezelf , ik ga donderdag en vrijdag lekker werken , want ik word helegaar niet goed van vrij zijn , en het weekend lekker met het gezin weg .

veel plezier wanneer en waar jullie dan ook gaan rijden :bye:
Dan ga ik ook niet,vind er toch geen ruk aan!

Logisch toch, Mark?

Continu dat gezanik over wel of niet op vrijdag/zaterdag rijden...:mad:

Ben er ff klaar mee en ik ga volgende keer wel rijden.

Ik neem er nu de tijd voor om mijn Baja te inspecteren en te voorzien van electronica en daar waar nodig aan te passen.

...Die knakworsten zitten nog steeds in hun blik en zijn houdbaar tot 2019 :mrgreen:

Ik ga ook indoorrijden :D
Met je Bandit wel leuk op de offroad-baan. Droog, koud (geen verwarming in die hal, alleen voor onroad) en toch met hobbels. En je auto wordt niet vies. En gezellig, je kunt er veel ouwehoeren. En er is koek en koffie, fris, bier, patat en frikadellen, tosti's etc. 8)

Met je Bandit wel leuk op de offroad-baan. Droog, koud (geen verwarming in die hal, alleen voor onroad) en toch met hobbels. En je auto wordt niet vies. En gezellig, je kunt er veel ouwehoeren. En er is koek en koffie, fris, bier, patat en frikadellen, tosti's etc. 8)

klinkt ook wel goed , mag de flux daar ook los ?

Wat een stel trutten :confused:

TIP !!!!!!

Werk je de pleuris voor een baas, huur een goedkoop app, neem geen kinderen, schaf een vrouw aan die nooit zeikt.

EN JE HEBT EEN LEVEN :shock:

*krijgt een hekel aan mensen met last van besluiteloosheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back