Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Word het voor jou niet eens tijd om aan hulp te denken ? :rolling:

Doet de pomp het ?
1 Je bent welkom ik kan inderdaad wel wat hulp gebruiken,dat poetsen van een baja is een kolere werk.

2 Dat ga ik straks testen(eerts ff een televee ophangen) maar volgens mij werkt ie prima moest alleen ff zoeken naar het kogeltje wat ik uit me klauwen liet pleuren.

iedereen nog de beste wensen die ik nog niet heb gesproken

siggy waar was je nou???
regelaar binnekort maar effe bij je ophalen

Check what's app bericht ;)

Net ff op het veld geweest wat een bagger zooi en een hele hoop woei,was evengoed wel aardig volk aanwezig.

Was te verwachten, ze hadden lekker weer op het veld :D

Hoogtij was heerlijk droog gisteren :cool:

FF kijken hoe dat gaat ivm douane etc etc.

We gaan het meemaken ;)

Ik zit hier heel alleen met mijn baja.Teering wat een liefde geeft zo'n ding ik zit hier gewoon te lekken.

Jij bent echt verliefd op dat ding he ? :D

Zijn ze in de deal of the day dan ? :confused:

Nee,maar ik ga hem eerdaags uit elkaar halen.En dan wil ik wel door kunnen gaan.En die bulkhead is bij mij afgebroken dus moet zoiezo vervangen worden.Dus dan maar die alu.
En je weet het bij DDM,je kan het met een week in huis hebben maar ook met een week of drie.
En als het binnen is ga ik sleutelen.:D

Wist je dat je what's app maar een jaar gratis is,en dat je daarna ook moet betalen ervoor
Je wist niet dat als je je nummer de eerste keer activeert op een iPhone versie van WhatsApp je daarna op eren Android toestel gratis gebruik tot in 2038 hebt? Ik wel omdat ik eerst een iPhone had en nu gelukkig niet meer. :p Oneerlijk hè? :yes: Achteraf werkt dat trucje niet meer, eenmaal je nummer geregistreerd en je hebt pech. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back