PH-ILS
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kan nooit veel meer dan een paar nano mm. zijn , hier is altijd voorzichtig mee gedaan
Wel gezellig bij ons he ?![]()
Mannen, ook vanuit huize Burp de beste wensen voor jullie en je naaste.
Was gisteren redelijk gezellig en daarom werd het ook nogal laat. Huis vol visite en flink wat bier doorheen gegaan. Vanmorgen dus hele huis weer schoonmaken/dweilen etc. Daarna verplichte bezoekje en rondje langs de visite die links en rechts dingen vergeten waren, zelfs 2 kinderen
Langs huize Junkie gereden op nummer 46 maar er was niemand thuis. Zat zeker bij Kobus
Vanaf morgen weer het normale leven in. Beetje werken, sporten enzo. Vrijdag nieuwe auto ophalen![]()
Toch heb ik haar wel gemist bij de nieuwjaarsduik dit jaar:
![]()
Koppen dicht ,ik wil rustig aan de BAJA knutselen!
Koppen dicht ,ik wil rustig aan de BAJA knutselen!
mooie mannen toch ook welHey alleen vrouwen !
.
lol , junkie nog met strak pak , straalbezopen op het strand in italie
mooie onbezorgde tijd :squarewink:
![]()
Terrrrrrrring hey hahahaha
![]()
Lol, met een echte Walkman met cassette bandjes en een zak wit poeder op het blauwe matje. :? 8O :rolling:lol , junkie nog met strak pak , straalbezopen op het strand in italie![]()
Lol, met een echte Walkman met cassette bandjes en een zak wit poeder op het blauwe matje. :? 8O :rolling:
lekkerrrrrrr ,. ik wou dat ik zo weer in mijn jonge lijf kon springen
heerlijk allemaal halve liters om me heen![]()
Toch had je toen al talent voor (bank)hangen. :lol:in die tijd nam ik alles tot me , no problemo![]()