Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
lol , junkie nog met strak pak , straalbezopen op het strand in italie :D

mooie onbezorgde tijd :squarewink:

junkie002.jpg

wat kan een mens zich toe takelen eigenlijk ;) groetjes mevrouw snoek

wat kan een mens zich toe takelen eigenlijk ;) groetjes mevrouw snoek

oh mevrouw snoek , u vind mij wel aantrekkelijk zeker ? :D
jaartje sportschool ben ik weer zo op mijn jonge niveau ;)

Even met vieze woorden gooien hier..

@Junkie, ging indoor vliegen nog door, de 7e januari?

ik zal de de indoorbash sporthal morgen even bellen , en bevestigen voor zaterdag van 20;00 tot 22;00u :p

er komen wel minimaal 6 man schat ik in , zullen er wel meer worden denk ik , maar 6 tot 8 man is zat , lekker de ruimte .

van de week mijn indoor lijpo's cyclen

ik zal de de indoorbash sporthal morgen even bellen , en bevestigen voor zaterdag van 20;00 tot 22;00u :p

er komen wel minimaal 6 man schat ik in , zullen er wel meer worden denk ik , maar 6 tot 8 man is zat , lekker de ruimte .

van de week mijn indoor lijpo's cyclen

Helemaal top! Dan zal ik van de week even wat indoor meuk in orde maken. Heb nu alles half klaar liggen :)

leuk filmpie ;)

beetje de rijders na gaan doen he met die catering !! :o ;)

ik hoop dat ik ooit nog veld vliegdrang krijg , gaat mijn smoke vlieger weer es los;)

Waarom geen smoke installatie maken op je Baja?

nee , dat ziet er niet uit , smoke hoort op een vliegtuig ;)

niet mij teveel herrineren aan mijn Extra on smoke , daar krijg ik vliegneigingen van :squarewink:

welterusten , slanke knappe sjunkie gaat slapen ,en weer poen verdienen morgen , werken dat is , en heb er zin an en ben blij dat die pootjes geef periode voorbij is :smile:

beetje de rijders na gaan doen he met die catering !! :o ;)
Wij van HoogTij hebben dat geloof ik geïntroduceerd bij de vliegclub. :? :yes: Dat begon met het piepbrevet vliegen, weet je nog? In de regen bij windkracht veel je brevetje halen (een enkeling zelfs met achter de hekken vliegen nog geslaagd :?). Gekscherend werd geopperd om erwtensoep erbij te hebben, zo geschiedde... :mrgreen:

niet mij teveel herrineren aan mijn Extra on smoke , daar krijg ik vliegneigingen van :squarewink:
*kuch* :rolling:

Laatst bewerkt door een moderator:
seizoen 2004................
Aero Club Heemskerk
Ik zie toch echt koppen soep....en kan me ook herinneren van toen ik als jochie van 10 voor het eerst bij de aeroclub kwam dat er ook al vreetwerk was..........:yes:
Wij van HoogTij hebben dat geloof ik geïntroduceerd bij de vliegclub. :? :yes: Dat begon met het piepbrevet vliegen, weet je nog? In de regen bij windkracht veel je brevetje halen (een enkeling zelfs met achter de hekken vliegen nog geslaagd :?). Gekscherend werd geopperd om erwtensoep erbij te hebben, zo geschiedde... :mrgreen:

*kuch* :rolling:

Laatst bewerkt door een moderator:
This is an alcohol test: If you pass it, you can keep drinking, if not, it's time to stop. Follow the simple instructions below:
1. Click on the man’s nose.
2. A new window will open - click on the man's nose again.
3. For each time you click on his nose, you can drink another glass of wine.

selfcontrolfreak

Mogguh , vandaag nog ffkes niet werken ;) de hele week nog vrij :D

Misschien als ik zin heb de baja uit de schuur halen , beetje schoonblazen en nakijken .

Ik zie wel :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back