Gorbatjov
Forum veteraan
Nee nog niet, denk dat ik er maar heen ga zal ik hem ff van zijn bed lichten,even een zaans knalletje verkopen.@Gorby
Al reactie gekregen van Rambo die nu in uitlaatjes handelt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee nog niet, denk dat ik er maar heen ga zal ik hem ff van zijn bed lichten,even een zaans knalletje verkopen.@Gorby
Al reactie gekregen van Rambo die nu in uitlaatjes handelt?
Wat zijn eigenlijk echte Baja must haves.
Wat zijn eigenlijk echte Baja must haves.
helemaal niks , gewoon een ss met 26cc met rc logics erop en niet teveel rommel erop , niemand rijd harder tegen een paal dan ik![]()
helemaal niks , gewoon een ss met 26cc met rc logics erop en niet teveel rommel erop , niemand rijd harder dan ik
ver achter me rijden allemaal van die blokken lood rond die door hun veren zijn gezakt :xmas:![]()
Nee nog niet, denk dat ik er maar heen ga zal ik hem ff van zijn bed lichten,even een zaans knalletje verkopen.
Wacht maar tot dat ik de groene baret die zogenaamd uitlaten verkoopt te pakken heb gehad en eigenhandig die afterburner uit ze klauwen heeft gerukt,DAN zal je wat meemaken eat my dust boy.helemaal niks , gewoon een ss met 26cc met rc logics erop en niet teveel rommel erop , niemand rijd harder dan ik
ver achter me rijden allemaal van die blokken lood rond die door hun veren zijn gezakt :xmas:![]()
In ieder geval zijn mijn koppeling, carter outerware,proline velgen,en draag armen ,zo'n t dak,2,4 diy kit etc etc onderweg,maar %^)*&%$$)% GEEN AFTERBURNERT
Ja man ,om gek van te worden IK WIL TUNEN.De Burnout zit er wel aan te komen zo te zien :schrik::rolling:
Jij rijdt voorlopig helemaal niet met die lego Baja van je![]()
Baja Must Haves .... buddy's to ride with and a track to ride on zijn toch Baja Must Haves ....?
:rolling::rolling:
De Burnout zit er wel aan te komen zo te zien :schrik::rolling:
Wacht maar tot dat ik de groene baret die zogenaamd uitlaten verkoopt te pakken heb gehad en eigenhandig die afterburner uit ze klauwen heeft gerukt,DAN zal je wat meemaken eat my dust boy.
welles ! zit alweer bijna inelkaar
feitelijk wel ja
die gast flipt helemaal door van zo'n baja :xmas:![]()
@junkie, sleur niet vliegen nie komende zaterdag. Geen zijn om te haasten. :nooo: