Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Baja Must Haves .... buddy's to ride with and a track to ride on zijn toch Baja Must Haves ....?

helemaal niks , gewoon een ss met 26cc met rc logics erop en niet teveel rommel erop , niemand rijd harder dan ik :cool:

ver achter me rijden allemaal van die blokken lood rond die door hun veren zijn gezakt :xmas: ;)
Wacht maar tot dat ik de groene baret die zogenaamd uitlaten verkoopt te pakken heb gehad en eigenhandig die afterburner uit ze klauwen heeft gerukt,DAN zal je wat meemaken eat my dust boy.

In ieder geval zijn mijn koppeling, carter outerware,proline velgen,en draag armen ,zo'n t dak,2,4 diy kit etc etc onderweg,maar %^)*&%$$)% GEEN AFTERBURNERT

Jij rijdt voorlopig helemaal niet met die lego Baja van je :D

welles ! zit alweer bijna inelkaar :p

Baja Must Haves .... buddy's to ride with and a track to ride on zijn toch Baja Must Haves ....?

feitelijk wel ja ;)
:yes::rolling::rolling:

:mrgreen:

De Burnout zit er wel aan te komen zo te zien :schrik::rolling:

die gast flipt helemaal door van zo'n baja :xmas: ;)

Wacht maar tot dat ik de groene baret die zogenaamd uitlaten verkoopt te pakken heb gehad en eigenhandig die afterburner uit ze klauwen heeft gerukt,DAN zal je wat meemaken eat my dust boy.

pas als ik uw dust ga eten , ga ik ook weer es wat tunen ,ik wil gaarne wel de snelste blijven :squarewink:

Iets van Tunen. ;)

Nou, het nieuwe jaar is weer begonnen, de eerste 8 overuren staan alweer op de kaart. :?

@junkie, sleur niet vliegen nie komende zaterdag. Geen zijn om te haasten. :nooo:

@junkie, sleur niet vliegen nie komende zaterdag. Geen zijn om te haasten. :nooo:

ik zet je vast voor de volgende keer op da lijst ;)

zo , de baja staat weer redelijk klaar , alleen nog ff de banden schoonmaken /ontzanden .
mainframe staat hem goed , smoelt lekker ;)

nu rest mij nog om even met maris te spelen :p, en daarna lekker slapen gaan , om vervolgens weer lekkerte gaan sausen morgen , zo blijf je wel lekker bezig ;)

Vanavond lekker met Tito samen gepeeld met de autootjes:)

Hij met zijn Ho Bao Hyper 7 :shock: En ik met de Rusty;)

Ook ben ik even langs de skatebanen gereden in Beverwijk en Heemskerk. Ik zie wel potentie in die in Heemskerk. Lijkt me erg leuk om een dagje te gaan jumpen daar.

Ik heb besloten om 4 stuks Van deze te nemen:
Badlands 2.2" All Terrain Truck Tires (2) for Front or Rear

En andere gearing in combinatie met 3S lipo's.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back