Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Elcon clutch,heavy duty dogbones 9mm,alu clutchbell houder,sand padles ,proline velgen,813 carb,killer bee,van die kabeltjes voor je veer uitslag, baja 5t dakkie,afterburner,shock covers,outerwears op vliegwiel huis en trek starter,alu draag armen achter, dat was het zo'n beetje.Die hemistorm hoezen vind ik wel kei gaaf.

Knappe zender ? ;)

Mooi zo. Dan gaan we morgen lekker indoor rijden;)
Goed zo, ik heb de kids mee namelijk. 8O :? Kun je mooi een beetje op ze letten terwijl ik aan het rijden ben. ;) Ik durf nu wel tussen de snelle rakkers te rijden. Als ik zondag geen piepvliegwedstrijd had gehad, had ik mee gedaan aan de MACH Indoor wedstrijden in de Pro10 klasse. Iemand moet het rode lantaarntje meenemen hè. :yes:

zo!

Pc op zolder is ook weer rijkelijk voorzien van interwebz.. Had nooit signaal hier (wifi). Net even een modem van de baas geleend en gebruikt als repeater. Nu volste bereik weer jeej!

dare devil...................
Goed zo, ik heb de kids mee namelijk. 8O :? Kun je mooi een beetje op ze letten terwijl ik aan het rijden ben. ;) Ik durf nu wel tussen de snelle rakkers te rijden. Als ik zondag geen piepvliegwedstrijd had gehad, had ik mee gedaan aan de MACH Indoor wedstrijden in de Pro10 klasse. Iemand moet het rode lantaarntje meenemen hè. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back