snoeksel
Forum veteraan
Ben hem net aan het slachten,nieuw blokje,verse koppelingsschoentjes etc etcMorgen nog bashen?
Is eigenlijk het enige grafwerk aan de Baja,die elcon er fatsoenlijk af halen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ben hem net aan het slachten,nieuw blokje,verse koppelingsschoentjes etc etcMorgen nog bashen?
Goed bezig Arnold
Elles moeten we natuurlijk wel te vriend houden, want crossen zonder versnaperingen is het net niet![]()
Is eigenlijk het enige grafwerk aan de Baja,die elcon er fatsoenlijk af halen
Morgen nog bashen?
morgen wk 5 incl regen , zondag wk 3 en minder regen .
Het is maar wat je het lekkerst vind![]()
Wordt lekker bijtijds schaapie etenBegon het eindelijk lekker met rondjes onder de 13 sec, rij je over een dopje en ga je weer vliegen. Kan het ook niet laten he.Net een onderdeeltje dat vandaag besteld is. :evil: Klaar dus. :cry:
![]()
Begon het eindelijk lekker met rondjes onder de 13 sec, rij je over een dopje en ga je weer vliegen. Kan het ook niet laten he.Net een onderdeeltje dat vandaag besteld is. :evil: Klaar dus. :cry:
![]()
+1 Want dan had jij een stuk eerder van je luie reet gekomen vroeger.
Je bent en blijft een Hoogtijgert, die indoortroep is te fragiel voor je rijgedrag![]()
sorry??
Ik werk sinds mijn 18e en heb nagenoeg nooit zonder werk gezeten, kun jij nog een puntje aan zuigen
watje![]()
Oh,druk ik per ongeluk op buy now.
De freesjes van de dremel die erin gaat zijn zowat nog duurder.Dat gaat ook nergens over , voor 7 tientjes in huis uit foekie joekie land![]()
Mis een paar schoepen van mijn vliegwiel,zullen wel ergens onder dat zandpad liggen
Verder gaat met knutselen
Bestel wel een verse,waren aan de binnenkant eraf.Niet aan de trekstarter kant.Is ook een gat geslagen in het vliegwielhuisGewoon contra er ook afbreken krijg je vanzelf een lightened vliegwiel![]()